Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام صهیونیست با اعتراف به شکست سیاستمداران رژیم اشغالگر قدس در دستیابی به توافق برای تشکیل دولت جدید از حرکت این رژیم به سمت برگزاری سومین انتخابات پیاپی خبر داد. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، «آیال یانون» مشاور قضایی کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز جمعه پیش بینی کرد که این رژیم به سمت سومین انتخابات حرکت می‌کند و این رویداد در سوم مارس آینده(سه شنبه سیزدهم اسفند 98) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم اسرائیل|پاسخ منفی ائتلاف ژنرال‌ها به لیکود/هشدار به نتانیاهو درباره به خطر افتادن معاهده سازش با اردن

این مقام صهیونیست اعتراف کرد: بحران سیاسی عمیقی در اسرائیل(مناطق  اشغالی) وجود دارد و آن طور که به نظر می‌رسد ما شاهد چنین بحرانی در گذشته نبودیم.

وی افزود نمی‌توانیم آرام باشیم، اگر روز چهارشنبه ساعت 23:59 به شکل غافلگیرکننده این بیانیه‌ را دریافت کردیم مبنی بر اینکه دولت وحدتی وجود ندارد(شکست تشکیل دولت جدید)، این مسئله نیاز به تغییرات قانونی نیاز دارد مانند اینکه مسئله چرخشی شدن نخست وزیری دولت به صورت قانون درآید.

اعلام جمعیت شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری

منابع رژیم صهیونیستی آمار جمعیت شهرک‌نشینان صهیونیست در  کرانه باختری را اعلام کردند. بر  اساس تازه‌ترین گزارش شورای شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری، آمار جمعیت شهرک‌نشینان در شهرک‌های  این منطقه اشغالی به 450 هزار نفر رسیده است. این  تعداد صهیونیست در 150 شهرک و کانون شهرک‌نشینی اقامت دارند.

بر اساس آمار رژیم صهیونیستی،تعداد شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری طی دهه اخیر( از سال 2008 تا 2018) از  297,450 نفر در سال 2008 به 448,672 شهرک نشین در پایان سال 2018 رسیده است.

تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تخریب گسترده منازل فلسطینیان

از سوی دیگر در چارچوب جنگ مستمر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری برای بیرون راندن آنها از خانه و کاشانه‌شان، نفتالی بنت وزیر جنگ رژیم تهدید به تخریب گسترده منازل فلسطینیان به بهانه نداشتن مجوز ساخت کرده است.

تهدیدهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان دیدار هفته گذشته‌اش با سفرای کشورهای اروپایی مطرح شده است، وی بر اجرای طرح تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری تاکید کرده است.

مشارکت رژیم صهیونیستی در رزمایش نظامی در قبرس      منابع رژیم صهیونیستی از مشارکت نیروی هوایی این رژیم در یک رزمایش نظامی بین المللی در خاک قبرس خبر دادند.  بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی، نیروهای تیپ کماندویی و نیروی هوایی ارتش اسرائیل در رزمایش بین المللی در قبرس شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای یگان ویژه ایگاز، ماگلان و دوودوان رژیم صهیونیستی، بالگردهای ساعتر، هواپیماهای ترابری، هواپیماهای بدون سرنشین و اسکادران شبیه‌سازی دشمن و یگان تاکتیکی نجات ویژه(یگان 669) ارتش رژیم صهیونیستی در این رزمایش مشارکت داشتند.

آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی هم با سفر به قبرس از نزدیک این رزمایش را تماشا کرد و دیداری هم با فرمانده گارد ملی ارتش قبرس انجام داد.

سرتیپ یوآف عمیرام فرمانده پایگاه بلحماحیم رژیم صهیونیستی در این باره گفت سخن از تمرینات پیچیده در شرایط میدانی و آب و هوایی دشوار است.

آزمایش موشکی در پایگاه بلماحیم رژیم صهیونیستی

روزنامه یدیعوت آحرونوت از برگزاری آزمایش موشکی در پایگاه نظامی بلماحیم این رژیم خبر داد.

این روزنامه به نقل از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نوشت این آزمایش از قبل مشخص شده و بر اساس آنچه برنامه ریزی شده بود، اجرا شد. وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تنش به وجود آمده با ایران و تهدیدهای متقابل علت این آزمایش بوده و پیش از انجام این آزمایش و در خلال آن، زمان پروازها در فرودگاه بین  گوریون تغییر کرد.

بر اساس این گزارش، سامانه موشکی می‌تواند برای شلیک موشک‌های دوربرد مانند موشک‌های یرحو یا حتس و همچنین پرتاب ماهواره مورد استفاده قرار گیرد.

دیدار رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با شهرک‌نشینان

از سوی دیگر آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با روسای شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار  غزه دیدار کرد. بر اساس گزارش کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی، کوخاوی در این دیدار درباره وضعیت امنیتی و تحولات در مذاکرات برای آتش بس طولانی مدت صحبت کرد.

این گزارش آورده است در پایان این دیدار که سرتیپ هرتسی هلیفی فرمانده منطقه جنوبی ارتش اسرائیل حضور داشت، روسای شهرک‌ها این نکته را درک کردند که حرکت به سمت توافق یک مسئله مثبت است و  تلاش‌ها برای توافق(آتش‌بس) ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بنیامین نتانیاهو اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو اسرائیل بنیامین نتانیاهو اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن

رئیس رژیم صهیونیستی طی تماس تلفنی با معاون رئیس جمهور آمریکا مخالفت خود را با تحریم گردان «نیتسح یهودا» که به ارتکاب جنایات جنگی علیه فلسطینیان متهم است، اعلام کرد.

به گزارش مشرق، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: «ما با تحریم گردان نیتسح یهودا مخالف هستیم. این مسئله باید از طریق مذاکره میان تل‌آویو و واشنگتن حل شود.»

به نقل از رأی الیوم، وی افزود: «کمک‌های آمریکا به تل‌آویو نشان‌دهنده پایبندی واشنگتن به امنیت اسرائیل است.»

تصمیم آمریکا برای تحریم گردان «نیتسح یهودا» در ارتش رژیم صهیونیستی موجب خشم این رژیم شده است و مقامات آن این اقدام آمریکا را «تجاوز از خطوط قرمز» می‌دانند. رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند این تحریم‌ها به دلیل نقض حقوق بشر توسط این گردان در کرانه باختری اعمال می‌شود.

پیشتر سایت «واللا» به نقل از سه منبع آمریکایی اعلام کرد قرار است «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا طی روزهای آینده تحریم‌هایی را علیه گردان «نیتسح یهودا» به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری اعمال کند. این نخستین باری است که دولت آمریکا تحریم‌هایی را علیه یک واحد نظامی صهیونیستی به دلیل فعالیت‌هایش در کرانه باختری اعمال می‌کند.

به گفته این منابع، تحریم‌های مذکور مانع انتقال کمک‌های نظامی آمریکا به گردان مذکور خواهد شد و سربازان و افسران آن از شرکت در رزمایش‌ها با ارتش آمریکا یا مشارکت در هرگونه فعالیتی که با حمایت مالی آمریکا باشد، منع خواهند شد.

گردان «نیتسح یهودا» در سال ۱۹۹۹ به‌عنوان واحد نظامی ویژه یهودیان «حریدی» تاسیس شد اما با کاهش فعالیت‌ این گروه از یهودیان، افراد دیگری جایگزین آنها شدند.

یک هیئت ویژه وزارت امور خارجه آمریکا ماه‌ها پیش، پس از بررسی اتهامات مربوط به نقض جدی حقوق بشر توصیه کرده بود که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور، چندین واحد نظامی و پلیس رژیم صهیونیستی را از دریافت کمک‌های ایالات متحده محروم کند.

به گزارش وب‌سایت تحقیقی «پروپابلیکا» مستقر در نیویورک، حوادث مورد بررسی بیشتر در کرانه باختری و قبل از عملیات فلسطینی طوفان الاقصی به دست نیروهای مقاومت علیه اراضی اشغالی در هفتم اکتبر رخ داده است.

آنها شامل گزارش‌هایی از قتل‌های غیرقانونی توسط پلیس مرزی رژیم صهیونیستی است؛ حادثه‌ای که در آن یک گردان دهان یک مرد مسن فلسطینی آمریکایی را بستند، به او دستبند زدند و رهایش کردند تا جان بدهد. همچنین یک پرونده دیگر که مورد بررسی قرار گرفت، این بود که بازجوهای صهیونیست یک نوجوان فلسطینی را که متهم به پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف شده بود، شکنجه کرده و مورد تجاوز قرار دادند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • شماری از شهرک نشینان اسرائیلی محل نگه‌داری دام و گوسفندان متعلق به ساکنان کرانه باختری در «برقه» شرق رام‌الله را آتش زدند (فیلم)
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری