Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@13:32:33 GMT

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس تمدید می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۱۰۵۱

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: بنای تمدید مهلت ثبت نام انتخابات مجلس را نداریم و علاقه‌مندان تا ساعت ١٨ عصر فردا ثبت نام خود را نهایی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید اسماعیل موسوی در پایان ششمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره تعداد ثبت‌نام‌کنندگان، گفت: تاکنون ٩ هزار ٨٠٦ نفر ثبت نام کرده اند که هزار و  ٥٣ نفر خانم و ٨ هزار و ٧٥٣ نفر داوطلب آقا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: میزان ثبت نام بانوان در انتخابات مجلس این دوره ١١درصد و آقایان ٨٩درصداست.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: از میان ثبت نام کنندگان ٢٧درصد ایثارگر، ٢درصد روحانی، ٢٣درصد سابقه داوطلبی  و ٤ درصد سابقه نمایندگی در مجلس داشته اند.

موسوی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس به تفکیک استان‌ها نیز توضیح داد: در استان‌های تهران ٢هزار ٤١٠نفر، اصفهان ٧٥٢ نفر، خراسان رضوی ٦٤٧ نفر،خوزستان٥٧٤ نفر، فارس ٥٣٢ نفر و در آذربایجان شرقی ٤٦٠نفر ثبت نام کرده اند.

وی افزود: در اولین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات میان دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری نیز ٢٢نفر ثبت نام کردند که از تهران ١٠ نفر و فارس ١ نفر و در قم ١١ نفر به ستادهای انتخاباتی مراجعه و ثبت نام شان نهایی شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: بنای تمدید مهلت ثبت نام انتخابات مجلس را نداریم و علاقه‌مندان تاساعت ١٨عصر فردا ثبت نام خود را نهایی کنند.

منبع: میزان

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت بخشی به نمرات کتبی نهایی در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، علیرضا شجاعی گفت: طرح کیفیت بخشی به نمرات کتبی نهایی که با هدف ارتقا میانگین نمرات کتبی نهایی از فروردین ماه سال جاری آغاز شده در مرحله اجرای گام دوم و سوم است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: فیلم‌های آموزشی و جمع بندی دروس به تفکیک رشته و پایه تدوین و در حال بارگذاری در آپارات به آدرس https://www.aparat.com/fars.edugroups است.
شجاعی پور افزود:همه محتوا‌های فوق با هدف قابل دسترس بودن برای دانش آموزان، اولیا و دبیران در کانال‌ها منتشر می‌شودد و دانش آموزان و مدیران دوره دوم متوسطه نظری می‌توانند برای دریافت محتوا‌ها با ورود به این کانال‌ها اقدام کنند.
وی در تشریح آدرس کانال‌ها برای عضویت افزود: معاونان آموزش متوسطه، کارشناسان آموزش متوسطه نظری و مدیران مدارس دوره دوم متوسطه نظری می‌توانند به کانال https://shad.ir/motevesete ۲۳۰۰ در بستر شاد مراجعه کنند
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس ادامه داد: همچنین دانش آموزان دوره دوم متوسطه نظری و اولیا می‌توانند به کانال https://eitaa.com/goruhamuzeshimotevasetehfars دربستر ایتا و به کانال https://shad.ir/std ۲ fars در بستر شاد بپیوندند.

دیگر خبرها

  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • کیفیت بخشی به نمرات کتبی نهایی در فارس
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • تمدید مهلت تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا۱۲ اردیبهشت