Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: فروش صندلی‌های شرکت واحد اتوبوسرانی غیرقانونی است و با متخلفین بر اساس قانون به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، «پیمان سنندجی» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران خبر از فروش صندلی‌های اتوبوس‌های پایتخت داده بود که بر اساس این طرح در ساعات غیر پیک استفاده از اتوبوس‌ مسافرین می‌توانند صندلی‌های اتوبوس را از قبل خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص اجرای این طرح «انوشیروان محسنی‌بندپی» استاندار تهران اعلام کرد که هرگونه ارائه طرح صندلی‌فروشی از سوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران بدون هماهنگی با فرمانداری، شورای شهر و هیأت تطبیق مصوبات غیرقانونی است و با متخلفین در هر جایگاهی به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران اتوبوس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه

رضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی خطوط اتوبوسرانی کریدور شمال به جنوب (طاق‌بستان-فردوسی) و شرق به غرب (کیهانشهر-دولت آباد) راه‌اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۵ مسیر که بیش از ۳۰ شهرک است تقویت شده که می‌توان به شهرک‌های باغ ابریشم و مجتمع میلاد، تعاون، معلم، شهرک صادقیه، شهرک الهیه، سجادیه، قبرستان بریموند، نوکان، دولت‌آباد و مسیرهای مرکز شهر از جمله خیام، پردیس، بهار، بازار، کرناچی، ظفر، مسکن اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای پارک خودروهای شخصی خود به جای اینکه به ترمینال مراجعه کنند به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در گذشته در ترمینال فضای خالی بوده اما اکنون به دلیل ورود اتوبوس‌ها به ناوگان فضای کافی برای پارک اتوبوس‌ها نیست لذا تقاضا داریم شهروندان این موضوع را رعایت کنند.

کد خبر 6084965

دیگر خبرها

  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • نکاتی که در سفر با اتوبوس باید رعایت کنید