Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی امیرزاده رئیس کمیته مسابقات جودو استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مسابقات انتخابی جودو بزرگسالان استان امروز جمعه ۱۵ آذرماه در خانه جودو اهواز با حضور ۸ شهرستان و با شرکت بیش از ۵۰ جودوکار به منظور انتخاب و اعزام به مسابقات کشوری بزرگسالان جودو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از پایان رقابت‌های جودو، در وزن ۶۰ کیلوگرم، مصطفی ریاحی فر از شهرستان شوشتر مقام اول، محمد فرهادوند از شهرستان آبادان مقام دوم و محسن قوهستانی از شهرستان باوی و مصطفی سلمان پور از شهرستان دزفول بصورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

امیر زاده بیان داشت: در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز محمدامین رکابی از اهواز مقام اول را کسب کرد، محمدتقی هاشمیان از شهرستان آبادان بر سکوی دوم ایستاد و محمد سعیدخواه از شهرستان رامهرمز و محمد بحرانی از شهرستان آبادان بصورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

رئیس کمیته مسابقات جودو استان خوزستان اظهار کرد: در وزن ۷۳ کیلوگرم، میثم شهاوند از شهرستان الوار مقام اول را کسب نمود، محراب دارائی از شهرستان الوار به مقام دوم رسید و مرتضی مطیری از شهرستان باوی و علی عزیزچعبی از شهرستان شوشتر بصورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

او درخصوص نتایج رقابت‌های جودو در وزن ۸۱ کیلوگرم اذعان داشت: منصور طاهری از اهواز بر سکوی نخست ایستاد، علی قندعلی از اهواز به مقام دوم رسید و امید مطیری از شهرستان باوی و عبدالرضا دریس از شهرستان آبادان مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

به گفته هادی امیر زاده، در وزن ۹۰ کیلوگرم، طیب طالبی از شهرستان شوشتر به مقام اول، امید جعفری از اهواز به مقام دوم و علی مولوی از الوار و رضا نساروند از شهرستان دزفول بصورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در وزن ۱۰۰ کیلوگرم رقابت‌های جودو، مهدی دارائی از شهرستان الوار به مقام اول رسید، محسن بهرامی از اهواز مقام دوم را کسب کرد و بهرام مهرمند از شهرستان دزفول بر سکوی سوم ایستاد.

امیر زاده اظهار داشت: در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، حسین ال‌هایی سحر از اهواز بر سکوی نخست ایستاد و امین کرامت خواه از شهرستان دزفول به مقام سوم رسید.

رئیس کمیته مسابقات جودو استان خوزستان در خصوص نتایج تیمی گفت: تیم اهواز با ۳ مدال طلا و ۳ نفر به مقام اول رسید، تیم الوار با ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقام دوم را کسب کرد و تیم شهرستان شوشتر با ۲ مدال طلا و یک مدال نقره مقام سوم را از آن خود کرد، همچنین شهرستان آبادان با کسب ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز تیم چهارم این رقابت‌ها شد.

او ادامه داد: تیم شهرستان دزفول با کسب ۴ مدال برنز به مقام پنجم رسید، شهرستان باوی با مدال برنز، مقام ششم را کسب کرد و تیم هفتم این رقابت ها، شهرستان رامهرمز با یک مدال برنز شناخته شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات جودو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند و در روز نخست موفق به کسب ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز شدند.

مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی ۲ برنز در فرم‌های چانگ‌چوان و گون‌شو و هلیا اسدیان یک برنز در نان‌چوان کسب کردند.

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست

همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم به یک برد و یک باخت رسید. محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکار‌های بخش تالو حسین قبله‌نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا نیز پیکار‌های تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی، محمدرضا ریگی به مصاف حریفان می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور