Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:31:09 GMT

رزمایش گردان الی بیت المقدس کیش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۱۲۷۶

رزمایش گردان الی بیت المقدس کیش برگزار شد

  به گزارش ایرنا، این رزمایش در راستای ماموریت‌های بسیج بیست میلیونی از روز پنجشنبه (۱۴ آذر) در بخش آموزش، آغاز و امروز جمعه با برگزاری مراسم صبحگاه و اجرای عملیات دفاع و امنیت شهری در منطقه باغو پایان یافت .

 در این رزمایش تمرینات مختلفی برای ارتقاء توان بسیجیان در حوزه‌های گوناگون از جمله مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی، مقابله با اغتشاشات، امداد و نجات و دفاع از حوزه سرزمینی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در آیین پایانی این رزمایش که روز جمعه با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی و فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کیش، جمعی از مسئولان برگزار شد، امام جمعه کیش طی سخنانی از بسیح به عنوان یک تفکر و فرهنگ فرا سازمانی و فرامرزی نام برد و افزود: هرجا که این تفکر باشد همانجا سازمان بسیج است. 

حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده اضافه کرد:  هویت اصلی سازمان بسیج مستضعفان همان تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی است و مسئولان و برگزار کنندگان این رزمایش باید تلاش کنند تا این روحیات را در بین نیروها هرچه بیشتر تقویت کنند.

 همچنین در این آیین فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه کیش، طی سخنانی با اشاره به ۴ دهه عزت و اقتدار بسیج، نقش این نهاد مردمی را در ابعاد دفاعی، علمی و در عرصه  اقتدار ملی نقشی برجسته توصیف کرد. 

 شهداد کناری با یادآوری  جنگ های فیزیکی ،روانی، فرهنگی، رسانه ای، تبلیغاتی و اقتصادی دشمنان طی ۴۰ سال گذشته علیه مردم ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران به رغم این توطئه ها مقتدارنه ایستاده است و در عرصه های مختلف شاهد رشد و پیشرفت است. 

وی درپایان از برگزار کنندگان و همه نیروهای بسیجی شرکت کننده در این رزمایش تقدیر و تشکر کرد. 

  

برچسب‌ها کیش رزمايش سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش رزمايش سازمان بسیج مستضعفین کیش رزمايش سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنه دکارت و شک کردن

خبرگزاری علم و فناوری آنا، آزاده پورحسینی؛ بچه‌ها بیایید در مورد رنه دکارت و عقیده‌اش درباره شک و تردید صحبت کنیم. رنه دکارت مرد بسیار باهوشی بود که مدت‌ها پیش زندگی می‌کرد. لو دوست داشت در مورد مسائل مختلف فکر کند و سوال بپرسد. یک روز شروع به فکر کردن به چیزهایی کرد که می‌تواند واقعاً در مورد آنها مطمئن باشد و متوجه شد که تقریباً به همه چیز می‌تواند شک کند.

دکارت فکر می‌کرد شاید همه چیز در اطراف او فقط یک رویا باشد. این مسئله باعث شد که او نسبت به همه چیزهایی که می‌دانست، شک و تردید به دلش راه دهد. رنه دکارت گمان می‌کرد که اگر به چیزی شک کند، به این معنی است که کاملاً در مورد آن مطمئن نیست. این موضوع باعث شد که او از خود بپرسد که آیا چیزی وجود دارد که قطعی باشد یا خیر. بعد متوجه شد از آنجایی که می‌توانست به همه چیز شک کند، پس حتماً چیزی وجود دارد که این شک را به وجود آورده است.

و آن چیز این بود که حتی اگر من به همه چیز شک کنم، به عنوان کسی که شک دارد به این مسئله تردیدی وارد نیست که وجود دارد. شاید درک این جمله کمی برایتان سخت باشد، اما با کمی فکر کردن آن رابه خوبی درک می‌کنید.

بنابراین رنه دکارت گفت: «من شک دارم، پس هستم.» این جمله به این معناست که چون می‌توانست فکر کند و سؤال کند، مطمئناً می‌دانست که باید وجود داشته باشد. این نکته برای دکارت بسیار مهم بود زیرا نشان می‌داد که حداقل یک چیز قطعی است . وجود خودش!

و این همان چیزی است که رنه دکارت در مورد شک و وجود گفت.

حالا بیایید ببینیم دکارت چطور همه چیز را مورد شک قرار می‌داد؟

به این سوالات فکر کنید.

1-آیا دیوار روبه‌روی من واقعا وجود دارد؟

2-ممکن است من الان در خواب و رویا باشم؟

3-ممکن است 2+2=5 باشد؟

اگر به نظر شما سوالاتی که پرسیده شد درست باشد. پس شما یکی از طرفداران دکارت هستید.

ایستگاه تفکر

به نظر شما اگر از دکارت می‌پرسیدند «ذهن همان مغز است؟» چه پاسخی می‌داد؟

روزی روزگاری در دهکده ای کوچک، پسری کنجکاو به نام تامی بود.

او عاشق خواندن و یادگیری در مورد جهان، به ویژه فلسفه بود.

تامی در حال خواندن یک کتاب بود که در آن جمله‌ای از «رنه دکارت » نوشته شده بود. جمله این بود: «من فکر می‌کنم. پس هستم.»

تامی شروع به زیر سوال بردن این ایده کرد و به این فکر کرد که آیا این جمله واقعاً درست است یا خیر؟

او بعد ازصحبت با دوستانش و مشاهده دنیای اطرافش به دنبال پاسخ بود.

همانطور که رشد می‌کرد، همچنان به تفکر در دیدگاه دکارت می‌پرداخت و آن را از زوایای مختلف بررسی می‌کرد.

تامی متوجه شد که شک کردن طبیعی است و زیر سوال بردن چیزها بخش مهمی از درک جهان است.

او توانایی خود در تفکر را پذیرفت و به این نتیجه رسید که دیدگاه دکارت، با اینکه  تفکر برانگیزاست. تنها یک دیدگاه در میان بسیاری از دیدگاه‌ها است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • رنه دکارت و شک کردن
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی