Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که میکل آرتتا، دستیار او، تا پایان فصل در کنارش به فعالیت خواهد پرداخت و این تیم را ترک نخواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حدود ۱۸ ماه پیش میکل آرتتا یکی از گزینه های آرسنال برای هدایت این تیم بود؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد و اونای امری به عنوان سرمربی توپچی ها معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا و بعد از اخراج اونای امری، یک بار دیگر نام آرتتا حول نیمکت آرسنال شنیده می‌شود. همچنین گفته می شود که آرتتا یکی از گزینه‌های اصلی اورتون نیز به حساب می‌آید؛ آبی های مرسی ساید بعد از شکست سنگین مقابل لیورپول سرمربی خود را اخراج کردند و حالا به دنبال یک جانشین برای او هستند.

با این وجود پپ گواردیولا هرگونه شایعات پیرامون جدایی میکل آرتتا از منچسترسیتی را رد کرده است. او در این باره گفت: " هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است. آیا با او درباره آینده اش صحبت کرده ام؟ نه! آیا می خواهم که او بماند؟ بله!"

گواردیولا در ادامه گفت: " من آخرین بار گفتم که دوست دارم او در جمع ما باقی بماند اما نمی دانم که در پایان فصل اتفاقی رخ خواهد داد. با این وجود مطمئن هستم که آرتتا تا پایان این فصل در منچسترسیتی خواهد ماند. من هیچ کسی را مجبور به انجام کاری نمی‌کنم چرا که ما انسان هستیم و هر کسی آرزوها و رویاهایی دارد. آرتتا در حال حاضر به دنبال یک موقعیت مناسب برای سرمربیگری است. از نظر من او انسانی حرفه ای و فوق العاده است. "

گواردیولا در پایان پیرامون احتمال سرمربیگری آرتتا در منچستر سیتی بعد از جدایی خودش از این تیم نیز گفت: " او قادر به انجام این کار خواهد بود اما این موضوع به باشگاه و تصمیماتی که اتخاذ می‌کند، مربوط می‌شود. امیدوارم که او امسال، سال بعد و تا هر زمان که ممکن است در این باشگاه باقی بماند. این آرزوی من است اما میکل زندگی خودش را دارد و من در این باره تصمیم‌گیرنده نیستم."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گواردیولا فوتبال میکل آرتتا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاردو در واکنش به احتمال اخراجش از ردبول: وحشت‌زده نیستم

دانیل ریکاردو راننده ردبول به احتمال اخراجش از این تیم واکنش نشان داد و گفت که از این موضوع وحشت‌زده نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این اعلام شده بود دانیل ریکاردو در نخستین جلسه تمرین آزاد گرندپری ژاپن شرکت نخواهد کرد و به جای او قرار است آیوما ایواسا ژاپنی به آنجا برود.

چراغ سبز قهرمان فرمول یک برای جذب ساینس

دانیل ریکاردو راننده ردبول در این مورد گفت: من نمی‌گویم هراسی وجود دارد. من فکر می‌کنم شما فقط باید روی نتیجه تمرکز کنید. این سه مسابقه بهترین فصل نبودند و قطعاً آن چیزی نبود که انتظارش را داشتم، اما من نگران نیستم. ما فقط باید کار خود را انجام دهیم و در نهایت همه چیز درست می‌شود.

پیش از این گزارش شده بود که هلموت مارکو، مشاور فنی ردبول به دانیل ریکاردو اولتیماتوم داده است اگر نتایجش در گرندپری‌های ژاپن و  چین بهبود پیدا نکند، ردبول این راننده استرالیایی را کنار گذاشته و به جای او لیام لاوسون را به خدمت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • شکار جدید گواردیولا: جذاب‌ترین 14ساله دنیا!‏
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • ریکاردو در واکنش به احتمال اخراجش از ردبول: وحشت‌زده نیستم
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025
  • جدایی گیرمو اوچوا از سالرنیتانا در پایان فصل جاری