Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته و دارنده مدال برنز جهان در چارچوب رقابت‌های MMA امروز(جمعه) به مصاف نماینده بلاروس رفت و با مبارزاتی جذاب موفق شد نماینده کشور میزبانی را در راند سوم شکست دهد.

 الهامی، کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته ایران در چارچوب مسابقات MMA و برای سازمان NFJ مبارزه می‌کند که امروز موفق شد در دومین مبارزه خود «بوریس بیک» از بلاروس را شکست دهد وی با این پیروزی در بازی بعدی برای دفاع از کمربند قهرمانی این سازمان مبارزه بسیار حساسی را پیش رو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سعید صادقی به عنوان مربی کشتی و حامی مالی در کنار کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

مازیار الهامی، کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته ایران و دارنده مدال برنز جهان است که طبق قراردادی که با سازمان  NFJ به ثبت رسانده، برای رسیدن به کمربند قهرمانی باید سه مبارزه انجام دهد و این دومین پیروزی الهامی در این سازمان بود.

255 43

کد خبر 1328425

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هنرهای رزمی انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران سیدعباس عراقچی تعهدات ایران در برجام مارک ویلموتس لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت