Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همین چند ساعت پیش بود که خبر رونمایی اوپل و Vauxhall از نسخه فیس‌لیفت شده Insignia در اروپا را شنیدیم و اکنون خبری از خودروی مشابه آن در آمریکای شمالی داریم. خبرنگاران یکی از خبرگزاری‌های فناوری از اطلاعات منتشر شده توسط استوارت فاول، مدیر ارتباطات بیوک و GMC فهمیده‌اند که نسخه ۲۰۲۰، آخرین مدل دارای اندازه متوسط رگال (Regal) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل اصلی به پایان رسیدن تولید رگال بیوک

اگر به دنبال دلیلی برای این اتفاق هستید باید به شما بگوییم که مقصر اصلی این اتفاق رواج بی‌وقفه کراس‌اوور‌ها در آمریکا و کانادا است. امسال تنها یکی از هر ده خودروی فروخته شده توسط بیوک کراس‌اوور نبوده است؛ بنابراین از نظر تجاری هیچ دلیل منطقی برای حفظ هر یک از چهار نسخه Sportback، GS Avenir و حتی TourX وجود ندارد.

فروش ترکیبی هر چهار عضو این شرکت تقریباً ۶۰۰۰ واحد در سال ۲۰۱۹ بوده و اکنون تنها چند هفته تا پایان سال باقی مانده است؛ بنابراین می‌توان به راحتی گفت دل کسی برای رگال تنگ نمی‌شود. یکی از خبرگزاری‌های خودرو در گزارشی این مسئله را ذکر کرده بود که دیده نشد Regal در نمایشگاه خودرو نشان از به پایان رسیدن روز‌های تولید آن است. اکنون هم که این خبر به صورت رسمی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: عرضه شاسی‌بلند Menlo Electric شورولت در چین + تصاویر

شایان ذکر است که Buick Regal کاملاً از بین نخواهد رفت، زیرا این مدل در چین حضور خواهد داشت. چین جایی است که اخیراً این خود یک بروزرسانی ظاهری دریافت کرده است که نشان دهنده تغییرات ایجاد شده در پسر عموی اروپایی آن نیز هست.

مرگ Regal در آمریکا به دنبال سقوط اخیر LaCrosse و Cascada است، بنابراین به طور موثری باعث می‌شود بیوک به یک برند منحصر به فرد کراس‌اوور در آمریکا تبدیل شود. این که چه اتفاقی در دراز مدت برای Insignia می‌افتد هم مطلب جالبی است. تغییرات ظاهری آن هر چند که محدود بوده است، اما توجه افراد بیشتری به خود جلب خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کراس اوور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت سد های خاکی بالا دست شهر زرند

دریافت 216 MB کد خبر 6087697

دیگر خبرها

  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • تقاضای مرگ خودخواسته زن ۲۸ ساله هلندی
  • سیل محور طزرجان - ده‌بالا را تخریب کرد
  • مرمت سد های خاکی بالا دست شهر زرند
  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت