Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت والیبال خراسان رضوی گفت: هیئت والیبال سال‌ها بدون فعالیت بوده و در حال حاضر ۴۰ میلیون تومان بدهی داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رئیس جدید هیأت والیبال خراسان رضوی که پس از حضور در هیئت والیبال استان جلساتی را با اهالی این رشته برگزار کرد تا در هر زمینه گزارش‌ها، پیشنهادها و انتقادهای آنها را دریافت کند، در اولین اقدام خود شش مسئولیت را تعیین تکلیف کرد تا فعالیت‌ها با وقفه‌ مواجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص گفت: پس از بررسی شرایط هیأت، لازم بود تا ابتدا با مشخص شدن وضعیت کمیته‌ها فعالیت‌های جاری با وقفه و مشکلی مواجه نشود.

رئیس هیأت والیبال خراسان رضوی تصریح کرد: بزرگترین مشکلات در هیأت کمبود اعتبار، امکانات و همچنین راه‌اندازی مجدد فعالیت‌ها است، این هیأت سال‌ها بلاتکلیف بوده و به شکل درستی اداره نشده، همین مسئله بخش‌های زیادی مانند شهرستان‌ها، مسابقات رده‌های سنی مختلف، تمرینات تیم‌های استان و موارد دیگر را در حالت غیرفعال و تعطیلی قرار داده است.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات نیاز به اعتبار و امکاناتی مانند هزینه‌های برگزاری مسابقه، عوامل برگزاری و یا تهیه توپ و تور برای سالن‌ها به خصوص در شهرستان‌ها داریم اما این مسئله نیاز به اعتبار دارد که در شرایط فعلی با بدهی 40 میلیون تومانی که روی دست هیأت مانده کمی شرایط سخت است.

قوچان‌نژاد تاکید کرد: در ابتدا تصمیم گرفتیم تا با شناختی که از افراد در کمیته‌های مختلف و سوابق‌شان داشتم امور جاری را با سرعت بیشتری پیش ببریم و مسابقات و تمرینات تیم‌ها با وقفه‌ای مواجه نشود، 6 انتصاب در هیأت انجام شده و تمامی این افراد سوابق خوب و درخشانی در والیبال و مسائل مربوطه دارند که می‌تواند به ما کمک کنند.

رئیس هیأت والیبال خراسان رضوی ادامه داد: چالش‌های مختلفی در هیأت والیبال پیش روی ما است و برای رسیدن به اهداف نیاز به همراهی و همفکری تمام کارشناسان، پیشکسوتان، مربیان و دلسوزان این رشته داریم تا در کنار ما باشند؛ قطعا در هیأت والیبال از تمامی نظرها و پیشنهادها استقبال خواهد شد و طی برگزاری جلسات بیشتر در خصوص سایر کمیته‌ها و برنامه‌های هیأت تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/70066

منبع: فارس

کلیدواژه: هیأت والیبال خراسان رضوی جبار قوچان نژاد والیبال بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی مشهدی در فهرست قبول شدگان دوره سطح ۱ فیبا

ایسنا/خراسان رضوی نام مربی مشهدی در فهرست قبول شدگان دوره بسکتبال بین‌المللی سطح ۱ فیبا به چشم می‌خورد.

بر اساس اعلام دپارتمان آموزش فدراسیون، قبول شدگان دوره مربیگری بین المللی سطح یک فیبا که در دو منطقه شمال و جنوب کشور به میزبانی قزوین و کرمان به مدرسی صفاعلی کمالیان برگزار شده بود، اعلام شد که از بسکتبال خراسان رضوی، نام آقای پیمان ولی پور در این فهرست ۲۵نفره به چشم می‌خورد.

امیرعلی قلعه‌نویی بازیکن سبزواری به اردوی تیم ملی والیبال ساحلی دعوت شد

اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان در بندرعباس جهت اعزام به مسابقات آسیایی تایلند و کسب سهمیه جهانی درحال برگزاری است. در این اردو امیرعلی قلعه‌نویی، بازیکن سبزواری تیم شهرداری نیز حضور دارد و تنها نماینده خراسان رضوی در این تورنمنت خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلب رضایت برای ۳ پرونده قصاص در قوچان
  • کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان در خراسان رضوی ۲ برابر شد
  • جلب رضایت برای ۳ پرونده قصاص در قوچان/۲۴ محکوم مالی در صف آزادی هستند
  • ۳۰۰ واحد صنعتی راکد در خراسان رضوی به چرخه تولید بازگشت
  • بازدید حدود١٨ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و اماکن مذهبی قوچان
  • پیوستن دو ورزشکار خراسان رضوی به اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته کشور
  • بازگشت به چرخه تولید ۳۰۰ واحد صنعتی راکد در خراسان رضوی
  • شمار زائران نوروزی در خراسان رضوی از ۱۱ میلیون نفر گذشت
  • تعداد زائران نوروزیِ خراسان رضوی از ۱۱ میلیون نفر گذشت
  • مربی مشهدی در فهرست قبول شدگان دوره سطح ۱ فیبا