Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، یکی از فرماندهان نظامی عربستان، در گفت‌وگو با شبکه‌ای عربی اعتراف کرد که عربستان توانایی مقابله با ایران را ندارد.

ابو عبد الرحمن فرمانده نظامی عربستان، در گفت‌وگوی تلفنی که با یکی از برنامه‌های شبکه عربی الحوار، درباره قدرت نظامی ایران و نابودی عربستان سعودی، صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فرمانده عربستانی گفت: اگر ایرانی‌ها آب شیرین کن‌های ما را بزنند، از تشنگی خواهیم مرد. ولیعهد از نسل آی‌پد است.

 

بولتون نیوز

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مقابله عربستان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: عملیات بیش از انتظار موفق بود / توصیه به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی درباره عملیات تنبیهی «وعده صادق» که در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت، تصریح کرد: ما عملیات محدودی انجام دادیم و این عملیات در حد اندازه شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود و می‌توانست گسترده باشد؛ این عملیات را محدود کردیم به آن بخش از توانایی‌هایی که رژیم صهیونیستی برای حمله به سفارت ما از آن استفاده کرده بود.

وی افزود: این عملیات با موفقیت بیش از حد انتظار انجام شد؛ هنوز اطلاعات از اصابت موشک‌ها کامل نیست، ولی بخشی از اصابت‌هایی که گزارش دقیق، مستند و میدانی از آن‌ها داریم نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده و مردمان ساکن در سرزمین‌های اشغالی، مقامات صهیونیستی و ارتش اشغالگر و تروریستی صهیونیستی و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص دادند و متوجه شدند.

فرمانده‌کل سپاه بیان کرد: نکته مهم این است که من توصیه می‌کنم رژیم صهیونیستی از رفتار‌های گذشته خود دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد، اگر این رژیم هر واکنشی نشان دهد، مطمئناً واکنش ما بر اساس این تجربه جدیدی که از توانایی ما به‌دست آمده، بسیار سخت‌تر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • ایران در حوزه نظامی به قدرتی رسیده که هیچ ارتش و کشوری توانایی مقابله با آن را ندارد
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • نگاه دولت‌های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!
  • ادعای کانال عبری درباره نقش عربستان در مقابله با عملیات ایران
  • فرمانده سپاه: عملیات بیش از انتظار موفق بود | توصیه سرلشکر سلامی به اسرائیل
  • سرلشکر سلامی: عملیات بیش از انتظار موفق بود / توصیه به اسرائیل
  • ببینید | ویژگی موشک‌های خیبر از زبان فرمانده هوا و فضای سپاه؛ توانایی هدف قرار دادن چند هدف؟