Web Analytics Made Easy - Statcounter


دبیرکل عالی جامعه روحانیت مبارز گفت:روحانیت باید در میان مردم باشد و در میان مردم زندگی کند تا بر روی مردم اثر بگذارد و این قشر در همه عرصه‌ها کمک مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی شامگاه جمعه در نشست اعضای جامعه روحانیت مبارز شهرستان ورامین بیان کرد: انقلاب با پرچمداری روحانیون آغاز شده و امروزه هم این پرچم به دست روحانیون است، روحانیت در کلیه عرصه‌ها کمک مردم بوده و همیشه پیروز میدان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انقلاب تا امروز پیروز میدان بوده ولی برای ادامه راه با مشکلاتی از جمله توطئه دشمنان مواجه خواهد شد، برای حل مشکلات باید روحانیت همچنان راه خود را باقوت ادامه بدهند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: برخی از مسائل از جمله اختلافات سیاسی، مسائل فرهنگی، اقتصاد مردم، عدم خدمت‌رسانی به مردم در جامعه اسلامی باید برطرف شود، در طول انقلاب خیلی ظرفیت وجود داشته که از آن استفاده نکردیم.

حجت‌الاسلام پورمحمدی یادآور شد: اگر روحانیت پای کار باشند، قطعا مسائل فرهنگی کشور تقویت می‌شود. عده‌ای از روحانیون از وظیفه اصلی خود که تبلیغ باشد، غافل شده‌اند، نباید کارهای دیگر ما را از وظیفه اصلی خود که تبلیغ است دور کند.

مشاور رئیس قوه قضائیه اظهار کرد:در حوزه‌های علمیه ۱۴۰ هزار طلبه مرد شیعه، ۱۰۰ هزار طلبه خواهر، ۳۰ هزار طلبه سنی، ۲۰ هزار طلبه خارجی مقیم کشور و ۲۵ هزار طلبه خارجی در حال تحصیل هستند؛ روحانیت باید در میان مردم باشد و در میان مردم زندگی کند تا بر روی مردم اثر بگذارد، گاهی اوقات جزیره‌ای عمل کرده‌ایم اما دستاوردهای خوبی از ابتدای انقلاب تا هم اکنون داشته‌ایم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پایان سخنان خود گفت: روحانیون هادی سیاسی جامعه هستند و وابسته به هیچ گروه و جناح خاصی نیستند، وظیفه اصلی روحانیت در خصوص انتخابات این است که با مردم صحبت کنند تا مردم پای صندوق‌های رای بیایند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: روحانیت روحانیون جامعه مصطفی پورمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری‌ آنا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، ضمن تبریک فرارسیدن روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی به جامعه آزمایشگاهیان کشور، "تشخیص طبی" را پیش شرط خدمات درمانی و نیز اولویت پژوهش‌های آزمایشگاهی را به مثابه یکی از درگاه‌های ورود به عرصه پیشرفت‌های دانش و فناوری پزشکی، عنوان کرد.

متن کامل پیام عین اللهی به مناسبت روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
از آن هنگام که طبیب نام آور ایرانی و مولف گرانقدر "ذخیره خوارزمشاهی"، نخستین کتاب جامع پزشکی به زبان شیرین فارسی که جزییات تازه‌ای از "نحوه آزمایش روی نمونه‌های انسانی" را به دنیای د‌انش آن روز عرضه کرد، حدود هزار سال سپری شده است؛ در طول این راه طولانی و دشوار که مشعلداران آن، استادان دانشمند علوم آزمایشگاهی و رهروان آن، متخصصان و کارشناسان و دانش پژوهان خستگی ناپذیر این رشته بوده اند، در هر روزگار افتخاراتی ارزشمند در خدمت به مردم و بویژه دردمندان و بیماران جامعه، بروز و ظهور یافته تا در زمانه ما به اوج شکوفایی و رشد رسیده است.

امروزه اهمیت "تشخیص طبی" به عنوان پیش شرط خدمات درمانی و نیز اولویت پژوهش‌های آزمایشگاهی به مثابه یکی از درگاه‌های ورود به عرصه پیشرفت‌های دانش و فناوری پزشکی، محل اتفاق نظر دنیای علم است و درخشش دستاورد‌های فعالان این عرصه در ایران عزیز، پیوسته نگاه جهانیان را به خود معطوف کرده است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همواره یافته‌ها و محصولات علمی و فناوری دست اندرکاران فاضل و خدوم علوم آزمایشگاهی را قدر نهاده و از آنها در راه سیاستگذاری‌های کلان نگر خود در حوزه‌های پیشگیری و درمان بهره‌های وافر برده است.

اینجانب فرارسیدن سی ام فروردین، زادروز "حکیم اسماعیل جرجانی"، پدر دانش آزمایشگاهی ایران را که بحق روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی نامیده شده، به جامعه آزمایشگاهیان کشور تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون همه فعالان این عرصه را از درگاه احدیت مسألت می‌نمایم.




بهرام عین اللهی
وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • مانوین؛ رویداد ملی صنایع خلاق در اینوتکس ۱۴۰۳
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • خودم را محدود به هیچ عرصه‌ای نمی‌کنم!/ علاقه‌مند به مسائل سیاسی روز هستم
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • واکنش جامعه روحانیت مبارز به حمله ایران به اسرائیل /سنگ دشمن را از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادیم
  • بیانیه جامعه روحانیت مبارز در مورد پاسخ ایران به اسرائیل: رزمندگان اسلام سنگ دشمن از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادند و توان و اراده‌ی دفاع از مظلوم و کوتاه نیامدن از عزّت اسلامی و ایرانی را به اثبات رساندند