Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   ناهید فضلی  معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه  گفت: امروزه عدالت آموزشی یکی از مهم‌ترین مباحث در رابطه با آموزش و تربیت دانش‌آموزان است که امیدواریم همه تلاش کنند به این مهم دست یابیم و در این راستا در استان کرمانشاه رسیدگی به مناطق محروم و مرزی اولویت برنامه‌های دوره‌ی ابتدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی استان  گفت: در سایه امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و پرچم سه رنگ آن که نشان از شادابی، سرزندگی، امنیت و خون شهدای عزیزمان است، معلمان این روستا توانسته‌اند کیفیت بخشی در دوره‌ی ابتدایی را رقم بزنند که به‌عنوان تجربه‌ای ماندگار در مجله رشد معلم کشور ثبت می‌گردد و این اتفاق مهم در سایه‌ی تلاش اولیای فهیم و با فرهنگ و معلمان پر تلاش صورت گرفته است.

او در جمع دانش‌آموزان روستای هانی گرمله، واقع در منطقه مرزی نوسود بیان کرد: شعار امسال آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مهر کمال طرح سوال بود که امیدواریم در این راستا دانش‌آموزانی پرسشگر و محقق و پژوهشگر تربیت کنیم که بتوانند کنجکاوانه و با حمایت معلم، اولیا و حضور در گروه‌های کلاسی و استفاده از منابع علمی و کتابخانه‌ها پاسخ پرسش‌های خود را بیابند و بتوانند آینده این مرز و بوم را رقم بزنند.

فضلی همچنین در مدرسه روستای لاران‌سفلی باینگان حضور یافت و از اتاق بازی و پارک کودک این روستا بازدید به‌عمل آورد و ضمن تشکر از مردم فهیم و دهیار روستا و راهبران آموزشی که در این روستا با همکاری و همیاری در راستای کیفیت بخشی به دوره‌ی ابتدایی و جذب کودکان پیش‌دبستانی تلاش نموده‌اند، تشکر به‌عمل آورد و با دانش‌آموزان گفتگو کرد و با حضور در اتاق بازی کودکان در شادی آن‌ها سهیم شد.

او خطاب به آموزگاران، مدیر آموزگاران و راهبران آموزشی مناطق تحت بازدید گفت: با ایده‌های جدید آموزشی خود در جهت کشف و پرورش استعداد‌ها و پتانسیل‌های دانش‌آموزان کوشش کنند و دانش‌آموزانی خلاق و مهارت محور پرورش دهند.

ناهید فضلی گفت: چه بسا خلاقیت و نوآوری‌های ساده دانش‌آموزان منجر به کشف ایده‌های نو در کودکان گردد.

او اظهار امیدواری کرد: با همکاری و هم‌اندیشی راهبران آموزشی با آموزگاران و دست اندرکاران امر آموزش بتوان در غنی‌سازی و رفع مشکلات دانش‌آموزان قدمی اساسی برداشت، همین همدلی باعث شده در روستای هانی‌گرمله نوسود، برف آباد اسلام آباد غرب و لاران باینگان که مورد بازدید قرار گرفت، آموزگاران به زیباترین شکل بهترین محیط یادگیری را برای کودکان فراهم کرده و افتخار آفریدند که این تجربه خوب آنان در مجلات رشد کشوری ثبت خواهد شد.

او بیان کرد: با تعدادی از دانش‌آموزان و دست اندرکاران آموزش و پرورش استان به ثبت تجربیات موفق معلمان مدارس ابتدایی پرداختند و  این دستاورد‌ها در مجلات رشد معلم کشوری در زمستان ۹۸ ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/ز

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش اموزی اموزش و پرورش فرهنگیان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور بعد از برگزاری کنکور ابلاغ می شود، گفت: تمامی آزمون‌های سراسری از آزمون‌های نهایی آموزش و پرورش تا ورودی دانشگاه‌ها، استخدامی و صلاحیت حرفه‌ای به این سازمان‌ها واگذار می‌شود.   به گزارش ایسنا، عبدالرسول پورعباس در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ که در محل سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران در حال برگزاری است، گفت: اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور تصویب شد و توسط رییس جمهور توشیح و امضا شد و ابلاغ شده است.   معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: قرار شده است اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور بعد از نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ ابلاغ شود.   رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه وظیفه سازمان ملی سنجش در دو حوزه ارزشیابی ورود داوطلبان و ارزشیابی و کارآیی نظام آموزشی تعریف شده است، گفت: تمامی آزمون های سراسری از آزمون های نهایی آموزش و پرورش تا ورودی دانشگاه ها و استخدامی و صلاحیت حرفه ای را در بر می گیرد. این کار با تعامل دستگاه ها صورت می گیرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد (+جزئیات) آغاز آزمون های«شبه‌نهایی»دبیرستانی‌ها از پس‌فردا/ این آزمون تأثیری در نمرات امتحانات‌نهایی ندارد نکته مهم درباره ترمیم نمره برای کنکوری‌ها

دیگر خبرها

  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند