Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «عباس قاسمی» افزود: این فرد متواری شده بود که با دستور قضایی و هماهنگی لازم، توسط پلیس آگاهی استان مرکزی دستگیر و بازداشت شد.

وی اظهار داشت: پرونده این قتل توسط مراجع مسئول در دست بررسی است  و دادستانی اقدامات لازم قانونی را در این خصوص انجام خواهد داد.

بر اساس گزارش پلیس ، در یک درگیری خانوادگی که  روز جاری در منزلی مسکونی در یکی از محله‌های شهر اراک روی داد، فرزند پسر خانواده که بنابر اظهارات بستگانش دارای سابقه اعتیاد به ماده مخدر شیشه است، دست به قتل پدر و مجروح کردن برادر خود زد

فرد مجروح بلافاصله به مرکز درمانی انتقال داده  شد و برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری قاتل که بلافاصله از محل گریخته بود نیز آغاز شد و پس از مدت کوتاهی به نتیجه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس ماده ۲۰۴ قانون مجازات اسلامی قتل نفس بر سه نوع عمد، شبه‌عمد و خطا تقسیم شده است و در ماده ماده ۲۰۶  قتل عمد موردی است که قاتل با انجام کاری قصد کشتن شخص معین یا فرد یا افرادی غیرمعین از یک جمع را دارد خواه آن کار نوعاً کشنده باشد خواه نباشد ولی در عمل سبب قتل شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انقلاب پدر پلیس آگاهی خانواده قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرتیپ حیدری: هرگونه تهدید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: ۲۹ فروردین روز تولد ارتش انقلابی و اسلامی کشورمان است و ما در این روز با نثار گل با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: رئیسی: کوچکترین اقدام علیه ایران قطعا با پاسخی سهمگین روبه‌رو خواهد شد

وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین برگزار می‌شود، ادامه داد: ارتش در این ایام برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده و گوشه‌هایی از اقتدار، توانمندی و خودکفایی خود را در قالب رونمایی‌ها به نمایش می‌گذارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه درباره آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح افزود: مهمترین وجه تمایز نیروهای مسلح کشورمان با نیروهای مسلح کشورهای دیگر در ولایتمداری و ولایت‌پذیری است.

سرتیپ حیدری با بیان اینکه فرهنگ خودکفایی در نیروهای مسلح نهادینه شده است، گفت: نیروهای مسلح کشورمان بر خودکفایی و با نگاه به توانایی داخل تاکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۳ رسته دفاعی که چرخه دفاع کشور را از حیث دفاع زمینی تشکیل می‌دهد ذره‌ای به بیگانگان محتاج نیستیم و دارای استقلال کامل و خودکفا هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشورمان در همه عرصه‌ها توانستند روی پای خود ایستادن را به منصه ظهور برسانند، درباره توانمندی نیروهای مسلح عنوان کرد: آمادگی داریم به هر گونه تهدیدی در هر سطح و مقطعی در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

کد خبر: 1227345 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • سرتیپ حیدری: هرگونه تهدید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم