Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:34:47 GMT

دستگیری سارق خودرو و سه مالخر

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۱۹۱۱

دستگیری سارق خودرو و سه مالخر

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت خودرو در کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امیری افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۵ فقره سرقت خودرو در شهر کرمانشاه اعتراف و عنوان کرد آن‌ها را در اختیار سه فرد مالخر قرار داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۳ فرد مالخر با راهنمایی فرد سارق خبر داد و گفت: هر ۴ نفر برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

 

 

۲۲ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی کرمانشاه کشف شد

 


 رئیس پلیس آگاهی استان  کرمانشاه گفت: با تلاش کاراگاهان، ۲۲ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت اخیر و در شهر‌های مختلف کرمانشاه کشف شده است.

سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: سرقت‌های کشف شده عمدتا در زمینه کیف قاپی و منزل بوده است.

او گفت: همچنین با تلاش کاراگاهان، ۱۰ نفر سارق نیز دستگیر که ۸ تن آن‌ها در زمینه کیف قاپی و ۲ نفر هم در زمینه سرقت منزل فعالیت داشتند.

سرهنگ امیری در پایان اظهار کرد: طرح‌های مبارزه با سرقت به صورت مرتب توسط پلیس آگاهی استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت حوادث قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل در سطح شهر کرمان، مأموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند اکثر سرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته، اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: در این راستا مأموران با انجام پی جویی های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات مسروقه دستگیر کردند.

سرهنگ میر حبیبی، بیان داشت: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مال خرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اقرار کرده که پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

کد خبر 6085298

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد