Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: بازیکنانم تلاش کردند تا بتوانیم تیم توفارقان آذرشهر را ببریم. تاریخ انتشار: 00:03 - 16 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۳۹۶

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی تیم بسکتبال پتروشیمی مقابل توفارقان آذرشهر در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: شاهد بازی نزدیکی از سوی دو تیم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست با کیفیت ظاهر نشدیم اما در نیمه دوم بازیکنان تلاش کردند با تمرکز بیشتری بازی کنند که همین امر به تیم ما کمک کرد که در این بازی خارج از خانه برنده شویم.

وی ادامه داد: هیچ بازی راحتی در لیگ بسکتبال وجود ندارد. در این بازی نیز سعی کردیم برای مهار دو بازیکن خارجی توفارقان تاکتیک‌های ویژه‌ای را اتخاذ کنیم. البته سایر بازیکنان این تیم هم خوب بازی کردند. شاید روی کاغذ انجام این گونه بازی‌ها راحت باشد اما در داخل زمین شرایط متفاوت است.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در پایان خاطرنشان کرد: از عملکرد بازیکنانم در این دیدار رضایت دارم زیرا با سعی فراوان تلاش کردند تا پیروز شویم. البته نباید از این بردها مغرور شویم زیرا اکنون شرایط جدولی به گونه‌ای نیست که بخواهیم صحبت از قهرمانی کنیم. بازی‌های زیادی باقی مانده و ادامه لیگ مشخص‌ می‌کند، تیم‌ها چه جایگاهی را کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: کوهیان: حواشی داخل زمین باعث شکست ما به مهرام شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کوهیان بسکتبال پتروشیمی لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوحه: باید مانع حمله احتمالی به رفح شویم

سخنگوی وزارت خارجه قطر با اشاره به اینکه به دلیل عدم رسیدن به توافق در ماه رمضان یک حالت ناامیدی میان میانجی‌گرها به‌ وجود آمده است، تاکید کرد که همه طرف‌ها باید مانع حمله رژیم صهیونیستی به رفح شوند.

به گزارش مشرق، «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر در اظهاراتی گفت: برای ممانعت از افزایش ناامنی در منطقه تلاش می‌کنیم. تمام دنیا باید به این مساله پایبند باشند و کودکان را از پیامدهای جنگ دور کند. اکنون یک نسل کامل از ایتام در غزه به‌ وجود آمده است.

طبق گزارش الجزیره، وی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم رسیدن به توافق در ماه رمضان یک حالت ناامیدی میان میانجی‌گرها به‌ وجود آمده است و ما در این مرحله نیاز به ارزیابی مجدد تلاش واسطه‌ها هستیم. بعد از هجمه‌های مکرر علیه تلاش‌ واسطه‌ها به‌ویژه تلاش‌های قطر ابراز ناامیدی کردیم. برخی وزرای کابینه نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) اظهاراتی منفی علیه نقش قطر داشتند.

ماجد الانصاری در بخش دیگری تاکید کرد: هیچ طرفی در جامعه بین‌المللی نباید حمله به رفح را بپذیرد زیرا این منطقه رنج و مشکلات زیادی دارد. همه ما باید تلاش کنیم تا مانع حمله احتمالی به رفح شویم و جنگ را متوقف کنیم.

سخنگوی رسمی وزارت خارجه قطر همچنین افزود: هماهنگی‌ها با شرکایمان در ترکیه در مورد راه‌های توقف جنگ در غزه ادامه دارد. ترکیه از مهم‌ترین کشورهای حامی میانجیگری‌های قطر برای توقف جنگ در غزه است. قطر به تلاش‌ها برای توقف بحران غزه پایبند است اما اکنون در مرحله ارزیابی مجدد است. میانجیگری‌های قطر منجر به آزادی ۱۰۹ گروگان و آزادی تعدادی اسیر دیگر شد. چالش اول پیش‌روی واسطه‌ها این است که دو طرف برای رسیدن به نتیجه جدیت کافی داشته باشند. ما هرگونه اظهاراتی را که با حقیقت نقش قطر در تضاد باشد، نمی‌پذیریم.

ماجد الانصاری همچنین اعلام کرد تیم‌های مذاکره در مورد بحران غزه در حال حاضر در قطر نیستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش هم گفت: از تصمیم برخی کشورهای اروپایی برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین استقبال می‌کنیم و به حمایت انسانی از مردم فلسطین پایبند هستیم و این مساله قابل بحث نیست.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت، ساکنان نوار غزه به‌ویژه در شمال نوار غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • دوحه: باید مانع حمله احتمالی به رفح شویم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود