Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@02:51:19 GMT

گازگرفتگی ۲۵ نفر در مراسم عروسی در مرودشت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۲۰۳۷

محمد جواد مرادیان، رییس مرکز مدیریت اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفته است که در یک تالار عروسی در شهرستان مرودشت "۲۵ نفر بر اثر گاز گرفتگی" راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایرنا "این حادثه ساعت ۲۲ و ۴۸ دقیقه شب گذشته" رخ داده است.

به گفته مرادیان "در این حادثه ۲۵ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن مصدوم شده بودند که ۱۲ نفر از آنها با ٢ دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شده" و "۱۳ نفر با وسیله شخصی به مرکز درمانی مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی گفته: "مصدومان همگی پس از اکسیژن تراپی بصورت سرپایی درمان و مرخص شدند و تنها یک مصدوم مادر باردار در بخش بیمارستان مرودشت بستری شده است ."

منبع: فرارو

کلیدواژه: آنفلوآنزا بسته حمایتی دولت علی اصغر پیوندی لیلا واثقی گازگرفتگی مرودشت استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت

مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید حسین طباطبایی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت، افزود: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 745334

دیگر خبرها

  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • تردد روان در جاده های فارس
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح