Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-19@20:27:22 GMT

واقعیتی که سیدجلال به کالدرون ثابت کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۲۳۳۷

واقعیتی که سیدجلال به کالدرون ثابت کرد +عکس

پرسپولیس با زوج سیدجلال و شجاع، دوباره کلین شیت کرد و کالدرون از حالا، کار سخت‌تری برای انتخاب مدافعان تیمش دارد.

به گزارش جنوب نیوز، ابتدای فصل که پرسپولیس با داشتن زوج حسینی و خلیل‌زاده، سراغ خرید یک مدافع جدید رفت و کنعانی‌زادگان به این تیم اضافه شد، می‌شد حدس زد رقابت سختی برای حضور در خط دفاعی تیم به وجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی کاپیتان پرسپولیس است، شجاع در سال‌های اخیر یکی از بهترین‌های تیم بوده و کنعانی‌زادگان هم، نماینده پرسپولیس در ترکیب اصلی تیم ملی محسوب می‌شود. کالدرون تا امروز، به صورت چرخشی از آن‌ها در خط دفاعی تیمش استفاده کرده و همگی، فرصت بازی داشته‌اند. سهم کنعانی‌زادگان در این بین، بیشتر از بقیه است و شجاع، علاوه بر مدافع میانی تجربه بازی در سمت راست دفاع را هم دارد. حالا پس از گذشت 12 بازی، می‌توان بررسی کرد پرسپولیس با کدام زوج کمتر گل می‌خورد؟

پرسپولیس فصل را با زوج سیدجلال و شجاع آغاز کرد. سپس کنعانی‌زادگان جای سیدجلال را گرفت و مقطعی هم انصاری به جای خلیل‌زاده به میدان رفت. سپس کالدرون زوج کنعانی‌زادگان و سیدجلال را امتحان کرد و اخیرا، به زوج سیدجلال و شجاع برگشته است. نکته جالب اینجاست همچنان بین همه زوج‌های دفاعی پرسپولیس، این تیم با زوج سیدجلال و شجاع بهتر نتیجه می‌گیرد. آن‌ها در سه بازی که کنار هم به میدان رفتند، فقط یک گل از تراکتورسازی خوردند. دروازه پرسپولیس با زوج کنعانی‌زادگان و شجاع در سه مسابقه، فقط یک بار باز شد. با این تفاوت که آن‌ها از سپاهان دو گل دریافت کردند.

زوج کنعانی‌زادگان با سیدجلال و انصاری آماری مشابهی دارند. کنعانی‌زادگان و انصاری دروازه پرسپولیس را مقابل شاهین و ماشین‌سازی بسته نگه داشتند اما مقابل پدیده و پیکان گل خوردند تا آمار 2 گل خورده در 4 بازی را داشته باشند. کنعانی‌زادگان و سیدجلال هم در دو بازی با فولاد و نفت مسجدسلیمان، آمار یک گل خورده را به جا گذاشتند.

نکته مهم اینجاست بجز زوج کنعانی‌زادگان و شجاع که آمارشان بخاطر بازی با سپاهان خراب شد، پرسپولیس با همه زوج‌هایش توانسته آمار گل‌های خورده‌اش را به نیم گل یا کمتر در هر بازی برساند. موضوعی که نشان می‌دهد کیفیت بالای مدافعین تیم، باعث شده در سیستم چرخشی کالدرون هم بتوانند کیفیت بالایی از خود نشان بدهند. صدرنشینی اما طبق معمول، متعلق به زوج مطمئن سال‌های اخیر است.

آمار دفاعی پرسپولیس با زوج‌های مختلف در لیگ نوزدهم

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| چرا کنعانی‌زادگان گل زد و خوشحالی نکرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر توانست حریف قعرنشین خود را با سه گل از پیش رو بردارد. گل اول را دانیال اسماعیلی‌فر، گل دوم را عیسی آل کثیر و گل سوم را محمد حسین کنعانی زادگان زدند.

عیسی آل کثیر که گل دوم را زد پس از گل شادی نکرد. او سابقه بازی برای صنعت نفت و آقای گل شدن با پیراهن این تیم را دارد و به همین دلیل تصمیم گرفت بعد از گلی که به تیم سابقش زد شادی نکند.

اما کنعانی‌زادگان هم پس از این که توانست گل سوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند برخلاف گذشته شادی معروفش را انجام نداد. کنعانی‌زادگان اصالتی خوزستانی دارد و متولد ماهشهر است و بخشی از شادی نکردنش همین بود.

اما این اتفاق یک دلیل مهم دیگر هم داشت. کنعانی زادگان به دلیل درگذشت پدربزرگش که هفته گذشته اتفاق افتاد در این بازی با مچ‌بند مشکی بازی کرد و بعد از زدن گل، شادی نکرد تا به نوعی سوگوار بودن خودش را از این اتفاق نشان دهد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897053

دیگر خبرها

  • عکس| چرا کنعانی‌زادگان گل زد و خوشحالی نکرد؟
  • (عکس) استوری ویژه سرمربی پرسپولیس برای کنعانی‌زادگان
  • کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد
  • (ویدئو) گل سوم پرسپولیس توسط کنعانی‌زادگان
  • (ویدئو) گل سوم پرسپولیس به صنعت نفت توسط کنعانی‌زادگان
  • گل سوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • گل کنعانی زادگان به صنعت نفت از روی نقطه پنالتی (صنعت نفت 0-3 پرسپولیس)
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس