Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه اصلی روزنامه L'Équipe به پل پوگبا اختصاص داده شده و تیتر آن 'ساز جدایی' است.

طرفداری- بار دیگر احتمال جدایی هافبک فرانسوی از منچستر یونایتد روی میز آمده است. پوگبا که از اواخر ماه سپتامبر به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا دور از میادین بوده، کم کم آماده بازگشت می شود.

به گزارش AS، شیاطین سرخ 8 امتیاز با حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ انگلیس فاصله دارند و سولسشایر به شدت نیازمند حضور این هافبک 26 ساله در خط میانی تیمش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینحال، بازگشت پوگبا به میادین، یعنی دوباره مورد توجه رئال مادرید قرار خواهد گرفت و طبق گزارش رسانه های فرانسوی، پوگبا عزم جدایی دارد و به احتمال زیاد در تابستان آینده به حضورش در انگلیس پایان خواهد داد.

علاوه بر قصد پوگبا برای جدایی، قرارداد این بازیکن با منچستر یونایتد نیز به پایانش نزدیک تر می شود و این شرایط برای باشگاه انگلیسی ایده آل نیست. در پایان فصل جاری، 12 ماه از مدت قرارداد پوگبا باقی خواهد ماند و در صورت عدم تمایل به تمدید قرارداد، یونایتد چاره ای جز فروش این بازیکن در تابستان 2020 نخواهد داشت، چرا که نمی خواهند در تابستان 2021 به صورت آزاد او را از دست بدهند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

کد خبر 846820 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید