Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@03:00:18 GMT

فیلم| جراحی که مفتخر به خادمی امام رضا (ع) شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۲۴۴۸

فیلم| جراحی که مفتخر به خادمی امام رضا (ع) شد

‍‍‍‍‍‍

تولیت آستان قدس رضوی پس از پخش گزارشی در برنامه «بدون تعارف» از جراح مغز و اعصاب که بدون چشم داشتی اقدام به گره‌گشایی از محرومان و نیازمندان می کند، وی را مفتخر به خادمی امام رضا علیه السلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امشب در بخش خبری 20 و 30 شبکه دوم سیما در بخش «بدون تعارف» گزارشی از یک جراح مغز و اعصاب به نام «دکتر رضا جباری» پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشک متخصص با انجام اقدامات خیرخواهانه گره از کار محرومان و نیازمندان باز می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی پس از پخش این بخش خبری، این پزشک متخصص را مفتخر به خادمی امام رضا علیه السلام کرد.

یکی از ارزش‌های قاطع و مسلّم انسان که در اسلام بر آن تأیید فراوان شده است، خدمتگزاری به مردم به ویژه نیازمندان است.پس از این در صفحه رسمی تولیت آستان قدس رضوی در اینستاگرام مطلب زیر منتشر شد:

امشب در برنامه" بدون تعارف" جلوه هایی از روحیه ایثار، از خودگذشتگی، خدمت بی منت فرزندان این مرز و بوم را شاهد بودیم.

«دکتر رضا جباری» جراح مغز و اعصاب که بدون چشم داشتی اقدام به گره گشایی از محرومان و نیازمندان می کند و اقدامات خیرخواهانه ایشان از جنس همان فرموده امام رضا(ع) است که فرمودند: «مَن فَرَّجَ عَن مُؤمِنٍ فَرَّجَ اللهُ عَن قَلبهِ یَومَ القِیامَةِ؛ هرکس گِرِه از کارِ مؤمنی بگشاید، خداوند در قیامت، کار بسته او را می‌گشاید.»

به پاس تلاش‌ها و مجاهدت‌های این دکتر دلسوز و بااخلاص در گره‌گشایی از مومنان، ایشان را مفتخر به خادمی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام می نمایم. امید است در این راه پر خیر و برکت ثابت قدم و همواره به‌عنوان یکی از نیروهای ارزشمند در نظام سلامت میهن اسلامی‌مان موفق و پیروز باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آستان قدس رضوی امام رضا مشهد بدون تعارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس

به گزارش قدس آنلاین، یوسف علوی امروز، ۲۹ فروردین با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیرخانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام زکوات جمع‌آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، گفت: زکات جمع‌آوری شده به حساب خانوارهای نیازمند پرداخت شده است.

معاون کمیته امداد فارس با اشاره به میزان فطریه جمع‌آوری شده توسط شورای زکات استان گفت: تاکنون در استان  ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فطریه عام، سادات و کفارات به صورت نقد، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت مستقیم و ۴۳۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارتخوان مستقر در نانوایی‌های سطح استان(نانینو) جمع‌آوری شده و در همان روز به حساب نیازمندان واریز شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)