Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@17:52:04 GMT

علی علیپور از پرسپولیس جدا می شود؟!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۲۶۵۴

علی علیپور از پرسپولیس جدا می شود؟!

باشگاه پرسپولیس به احتمال جدایی مهاجم این تیم واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیروز (جمعه) خبرگزاری میزان در خبری با عنوان « علیپور در آستانه جدایی از پرسپولیس » از احتمال جدایی علی علیپور از باشگاه پرسپولیس با وجود درخشش در بازی مقابل ذوب‌آهن خبر داد.

حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این خبر، در گفت‌وگویی اظهار داشت:

علیپور چیزی به باشگاه اعلام نکرده و در این مدت هم با انگیزه برای تیم بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

این بازیکن روز گذشته هم مقابل ذوب‌آهن نمایش خوبی داشت و یک گل و یک پنالتی هم برای پرسپولیس گرفت. او بسیار عملکرد مطلوبی داشته و خودش هم می‌خواهد که وضعیت بهتر شود. هیچ موردی هم پیش نیامده و علیپور با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی علیپور پرسپولیس پرسپولیس حسین قدوسی علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تماشاگران آلومینیوم اراک زودتر از بازی با پرسپولیس ظرفیت ورزشگاه خانگی خود را در دیدار مقابل استقلال تکمیل کردند و با وجود اینکه آبی پوشان هم هواداران خاص خود را داشتند، اما اراکی‌ها جو خوبی در استادیوم شکل دادند.

هواداران آلومینیوم با پرچم‌های بزرگی که این باشگاه دراختیارشان گذاشته بود و دودهای سبز و سفید رنگ، زیبایی خاصی به استادیوم امام خمینی (ره) اراک دادند و مشغول تشویق تیم محبوب خود بودند.

تصاویر عقاب صحرایی و همچنین عقاب دم سفید دریایی که بزرگترین عقاب ایران شناخته می‌شود و هر دو در تالاب شهر اراک هستند، روی پرچم‌های سبز و مشکی رنگ آلومینیوم درج شده بود تا فضاسازی زیبایی روی سکوها شکل بگیرد.

آلومینیومی‌ها در شرایطی که امیدوار بودند مثل دیدار برابر پرسپولیس، بعد از مسابقه مقابل استقلال هم جشن بگیرند، پس از سوت پایان بازی شاگردان سید مجتبی حسینی را تشویق کردند و از عملکردشان رضایت داشتند.

عکس: میثم میرزایی

دیگر خبرها

  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • گزینه های سرشناس جانشینی خمز در تراکتور
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • ملوانی که «زبل» نبود
  • عیسی به دنبال رکورد دست نخورده شهاب زاهدی
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)