Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@15:27:49 GMT

ستاره تیم ملی اشتباه ویلموتس را لو داد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۲۶۷۶

ستاره تیم ملی اشتباه ویلموتس را لو داد

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی و باشگاه پرسپولیس طی گفتگویی در برنامه تلویزیونی درخصوص دو بازی تیم ملی مقابل عراق و بحرین که با باخت همراه بود اظهار داشت: قطعا از این باخت و نتایجی که مقابل این دو تیم گرفتیم هم خود بازیکنان و هم همه مردم ناراحت هستند و قطعا در چهار بازی باقی مانده نتایج را جبران می کنیم و این قول را می دهیم که به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلاتی که باعث شد ما نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم به خاطر عدم شناخت کافی ویلموتس از بازیکنان است و اینکه نتوانست در این بازی‌ها از بازیکنان به بهترین نحو استفاده کند. به طور مثال محبی، بازیکن سپاهان بسیار پرتلاش و بااستعداد است ولی به نظر من زود بود که بخواهد از این بازیکن در این دو بازی مهم استفاده کند.

 

 

منبع:برنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دوریوال جونیور از اولین تجربیاتش در راس تیم ملی فوتبال برزیل راضی است. پس از تساوی مقابل اسپانیا، این مربی اعلام کرد که بسیاری تصور می‌کردند تیم او در فیفادی جاری بدترین عملکرد را ثبت می‌کند.

پس از تساوی 3-3 شب گذشته مقابل اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، دوریوال گفت:"به طور کلی، اگر بخواهیم وضعیت قبل از شروع این دو مسابقه را ارزیابی کنیم، هیچکس تصور نمی‌کرد که این تیم بتواند به همان شکلی که کار کرد، پاسخ دهد. هواداران می‌توانند باور کنند تیمی دارند که هیچ‌وقت تسلیم نمی‌شود. این تمام چیزی است که ما می‌خواهیم. اما هنوز زود است، قبل از کوپا آمه‌ریکا باید با صبر بیشتر هماهنگ شویم."

او می‌خواهد بهترین ترکیب را برای برزیل انتخاب کند:"امیدوارم آماده باشیم و با ترکیبی مشخص به دنبال بهترین نتایج باشیم. نتایجی فراتر از آن چیزی که انتظار و به آن باور داشتیم. با توجه به ظرفیت بازیکنان و کارهایی که در حال پیشرفت است، باید نسبت به انتخاب خود کمی خوشبین باشیم."

دوریوال جونیور در پاسخ به سوالی درباره استفاده از همان ترکیبی که پیروزی مقابل انگلیس را آغاز کرد، گفت:"به دلیل زمان کوتاهی که تمرین کردیم، موظف به تکرار ترکیب تیم بودیم. اسپانیایی‌ها 8 یا 9 روز فرصت داشتند تا برای بازی ما تمرین کنند. ما در واقع 3 روز ابتدایی را کامل در اختیار نداشتیم، مخصوصاً به این دلیل که همه بازیکنان در یک روز به اردو نیامدند. در حالیکه تیمی آرام و پرانرژی داشتیم، در ومبلی بازی از سوی ما تاثیرگذار بود."

او درمورد بازی با اسپانیا اضافه کرد:"ما به اینجا آمدیم که می‌دانستیم ریسک می‌کنیم و مشکل خواهیم داشت، اما باید تعادلی برای این تیم پیدا کنم. فقط تکرار تمرینات و بازی‌هاست که این کار را برای ما انجام می‌دهد. من موظفم که تکرار کنم، حتی اگر لازم باشد بازیکنان دیگر را رصد کنم."

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: آکادمی منچستریونایتد به کوبی مینو افتخار می‌کند
  • ایران رکورددار استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی مارس
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ