Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@10:53:20 GMT

برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۲۷۱۳

برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران+ جزئیات

مسئول حرکتهای جهادی سپاه ضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سومین جشنواره ملی جهادگران به زودی برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ آذر ماه است.

 بهرام بازوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، از برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران خبر داد و اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در بخش‌های تخصصی و هنری در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی،سلامت و عمران و آبادانی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت مرکز مطالعات و هدایت حرکتهای جهادی بسیج سازندگی کشور برگزار شده ،افزود: تمامی جهادگران، صاحبنظران و متخصصان حوزه محرومیت زدائی می‌توانند در این جشنواره شرکت نموده و آثار خود را در محورهای تعیین شده ارسال کنند.

مسئول حرکت‌های جهادی سپاه لرستان شناخت و قدردانی از گروه‌های جهادی و ارائه ایده‌های برتر در حوزه جهادی را از اهداف این جشنواره بیان کرد.

بازوند با اشاره به اینکه پیشرفت و حل مسائل مناطق محروم در قالب طرح، ایده و تجربه را موضوع بخش تخصصی این جشنواره  است، تصریح کرد: بخش هنری این جشنواره نیز با موضوع فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم خواهد بود.

 وی با بیان اینکه  مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ آذر ماه  ۹۸  است، خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس www.festival.jahadgaran.org مراجعه کنند.

وی در خصوص نحوه داوری آثار  نیز گفت: تمامی آثار باید از طریق سایت جشنواره ارسال شوند و داوری آثار نیز در سازمان بسیج سازندگی کشور صورت می‌گیرد.

مسئول حرکت‌های جهادی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جشنواره ملی جهادگران، عرصه بروز و ظهور توانمندی‌ها و دست‌آوردهای خانواده گروه‌های جهادی برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه آن است.

لازم به ذکر است که این جشنواره هر ساله با هدف شناسائی و الگوسازی از گروه‌ها و ایده‌های برتر از یک سو و همچنین ترویج و گفتمان سازی در راستای تعمیق بخش فعالیتها و استفاده از دانش روز در حوزه جهادی و مسائل مناطق محروم از سوی دیگر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره لرستان سپاه جهادگران گروه های جهادی جشنواره ملی جهادگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار به جشنواره طنزپهلو تمدید شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه استقبال علاقمندان به حضور در بخش‌های داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون مهلت دریافت آثار این پنج بخش از هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز (طنزپهلو) تا ساعت ۱۲ ظهر، فردا ۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

دبیر خانه حشنواره ملی طنز پهلو پیشتر اعلام کرده بود متقاضیان آثار خود را با موضوعات انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگر‌های بی‌سواد، فیک‌نیوز‌ها و…)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند؛ بنابراین گزارش، دارندگان رسانه‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و روزنامه‌نگاران، نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و هنرمندان می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره و ثبت مشخصات به نشانی الکترونیکی https://tanz.pressfestival.ir آثار منتشر شده خود را ارسال کنند.

گفتنی است؛ آیین پایانی هشتمین جشنواره ملی طنز پهلو به همت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان گیلان ۱۱ اردیبهشت ماه در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • آثار خود با موضوع «وعده صادق» را در ۴ محور ارسال کنید
  • مهلت ارسال آثار به جشنواره طنزپهلو تمدید شد