Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@23:02:17 GMT

شعرخوانی شاعران جوان در «ترانه مهر»

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۲۷۳۸

شعرخوانی شاعران جوان در «ترانه مهر»

جلسه شعرخوانی شاعران مطرح کشورمان در قالب انجمن ترانه مهره در فرهنگسرای ابن سینا برگزار میشود. به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه شعرخوانی شاعران جوان و مطرح کشورمان در قالب انجمن ترامه مره ذر فرهنگسرای ابن سینا برگزار خواهد شد.
در جلسه شعرخوانی «ترانه مهر» شاعرانی، چون عبدالرضا فریدزاده محمدرضا احمدی، بهمن بنی عاشمی، محمدتقی قشقایی، بهمن زدوار، مهران سجودیان، مبین اعرابی حسین مدرسی، رضا کرم زاده، مریم جاویدپور، علی محمدی، علیرضا قاسمی، هادی عرب، عباس سوفیلنی، ابراهیم خسروی، و محمد قربانپور جدیدترین آثار خود را اجرا میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین شاعرانی، چون نعمیه طلوعی، حسن اسدی شبدیز، مهدی نور قربانی، جواد نعمتی و شهلا اسماعیلی به عنوان میهمان در این جلسه شعرخوانی خواهند کرد.
گفتنی است، جلسه شعرخوانی انجمن ترانه مهر ساعت ۱۷:۴۵ امروز (شنبه) در فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک غرب تهران برگزار میشود و حضور برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات فارسی آزاد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شب شعر شاعران شعرخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند

مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس فتومونتاژ همه چیز یک رویاست با حضور معصومی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، روزبهانی رئیس انجمن سینمای جوان نهاوند و جمعی از عکاسان و هنرمندان در محل انجمن سینمای جوان شهرستان نهاوند برپا شد.

معصومی در ابتدای این مراسم گفت:اصحاب فرهنگ و هنر چشم باز جامعه و قلب و مغز اجتماع هستند و هنر اکسیر پر انرژی است در دست هنرمندان که می‌تواند در بسیاری از مسایل راهگشا باشد. چرا که زبان هنر زبانی گویا و رسا و تاثیر گذاراست و در طول تاریخ نیز تاثیر گذارترین زبان زبان هنر بوده و هست.

او ادامه داد:این نمایشگاه از آثار خانم سوگند مختاری هنرمندان جوان و خوش آتیه نهاوندی در سبک فتومونتاژ شامل ۲۵ اثر و ابعاد ۳۰ در ۴۰ است که با استفاده از تکنیک‌های تصویرسازی، دابل اکسپوژر، فتومونتاژ عکاسی و طراحی برپا گردیده است که علاقه مندان می‌توانند به مدت یک هفته از تاریخ ۱ تا ۸ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۶تا ۱۸ در محل انجمن سینمای جوان شهرستان مراجعه و از آن دیدن کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند