Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@07:46:11 GMT

آخرین وضعیت مصدومان حادثه انفجار گاز در سقز

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۲۸۶۶

آخرین وضعیت مصدومان حادثه انفجار گاز در سقز

سخنگوی سازمان اورژانس کشور آخرین وضعیت مصدومان حادثه شب گذشته انفجار در تالار عروسی در شهرستان سقز را تشریح کرد.

به گزارش «تابناک»، مجتبی خالدی در گفتگو با فارس درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه شب گذشته انفجار کپسول گاز در یک تالار عروسی در شهرستان سقز، توضیح داد: متاسفانه در این حادثه ۱۱ نفر از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق آخرین آمار در این حادثه ۴۹ نفر دچار مصدومیت شدند از این تعداد ۲۴ نفر پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

خالدی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵ نفر از مصدومان در مراکز درمانی شهرستان سقز بستری هستند و ۵ نفر نیز به مراکز و درمانگاه‌های خصوصی مراجعه کردند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: خدمت‌رسانی به این هموطنان به خوبی در حال انجام است و امیدواریم تمام این افراد بزودی از بیمارستان‌ها ترخیص شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم قطعنامه 2231 گاز مرکاپتان روز دانشجو افسریه تهران فسخ قرارداد مارک ویلموتس حادثه تالار عروسی سقز سقز سقز تالار عروسی انفجار گاز مصدومان انتخابات مجلس یازدهم قطعنامه 2231 گاز مرکاپتان روز دانشجو افسریه تهران فسخ قرارداد مارک ویلموتس حادثه تالار عروسی سقز سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد

علیرضا نظری در خصوص جزئیات  حادثه انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی در گیلانغرب گفت: پس از اعلام یک فقره انفجار مهمات عمل نکرده در روستای گورسفید از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب و حضور عوامل امدادی و بررسی های به عمل آمده مشخص شد یکی از اهالی این روستا به دلیل دستکاری مهمات عمل نکرده به جا مانده از جنگ تحمیلی مصدوم شد.

وی اظهار کرد: مصدوم این حادثه توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان الزهرا (س) شهرستان گیلانغرب منتقل شد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: این حادثه به دلیل عدم آشنایی فرد مصدوم با خطرات ناشی از مهمات به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی رخ داد.

نظری، به افرادی که در روستاها و حوالی مناطق مرزی غرب کرمانشاه زندگی می کنند توصیه کرد از دستکاری کردن اشیاء باقی مانده از زمان جنگ خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد اینچنینی موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع تا نیروی انتظامی در محل حضور و موضوع بدون تلفات و خسارتی مدیریت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد
  • لحظه انفجار وحشتناک در مغازه عطرفروشی در ارومیه + فیلم | وضعیت مغازه را ببینید
  • ۳ کشته و ۵ مصدوم در تصادف جاده هفتگل - اهواز