Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:38:18 GMT

برتری الهامی برابر رزمی کار بلاروس برای دومین بار

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۲۹۷۹

برتری الهامی برابر رزمی کار بلاروس برای دومین بار

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار الهامی که مدال برنز کاراته قهرمانی جهان را در کارنامه دارد با پیروزی برابر نماینده بلاروس دومین موفقیت را در سازمان  NFJ کسب کرد.

کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته ایران که در چارچوب مسابقات MMA و برای سازمان NFJ مبارزه می‌کند جمعه شب در دومین مبارزه خود «بوریس بیک» از بلاروس را در یک مبارزه برتر شکست داد و با این پیروزی در بازی بعدی برای دفاع از کمربند قهرمانی این سازمان مبارزه بسیار حساسی را پیش رو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سعید صادقی به عنوان مربی کشتی و حامی مالی در کنار کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 4790349

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش رزمی مازیار الهامی فدراسیون ورزشهای رزمی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر والیبال مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران کشتی فرنگی برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته جمعیت اظهار کرد: افزایش جمعیت متأثر از عوامل مختلفی است که علاوه بر شرایط اقتصادی، اجتماعی و سلامت جسمانی، عامل فرهنگی، تغییر رویکرد و سبک زندگی نیز در آن به طور محسوسی تاثیرگذار است.

 نیر الهامی افزود: طبق اجرای قانون جوانی جمعیت، مدیران مربوطه در این حوزه وظیفه دارند با تمام توان در راستای برگزاری برنامه‌های تعریف شده در حوزه جوانی جمعیت تلاش نمایند.

وی گفت: نباید اجازه دهیم افزایش جمعیت سالمندان و کاهش نیروی جوان به یک بحران اساسی تبدیل شود.

 الهامی از برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه خبر داد و گفت: این رویداد از ۲۶ اردیبهشت در تالار وحدت ارومیه برگزار می‌شود و در این رویداد دستگاه‌های اجرایی، حاکمیتی، نخبگان، مدیران، رسانه‌ها، خانواده، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی از لحاظ عملکرد حوزه جوانی جمعیت ارزیابی و از برترین‌های این حوزه قدردانی به عمل خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا