Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:17:21 GMT

بارش باران و برف استان زنجان را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۳۱۲۵

بارش باران و برف استان زنجان را فرا می گیرد

رسول همتی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با  ورود سامانه بارشی، بارش برف و باران  نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد. 

وی با بیان اینکه بارش ها از ظهر امروز در استان زنجان شدت می گیرد، اظهار کرد: بارش باران و برف تا اواخر روز یکشنبه مهمان زنجانی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، گفت: با توجه به بارش برف احتمال وقوع کولاک در گردنه های کوهستانی استان وجود دارد، که در این میان رانندگان در حد ممکن در محورهای برف گیر تردد نکنند. 

همتی به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و یاد آوشد: دمای هوای استان زنجان روند کاهش داشته و هوا سردتر خواهد شد و تا اواخر هفته شاهد هوای سردی خواهیم بود. 

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۳ درجه سانتی گراد است که نسبت به دیروز سردتر شده است. 

کد خبر 4790401

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی زنجان سامانه بارشی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی بسیج قزوین بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد ویروس آنفلوانزا هفته بسیج مشهد ثبت نام کاندیداها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ

مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز تداوم ناپایداری‌های جوی به صورت رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباد‌های لحظه‌ای در سطح استان به ویژه مناطق مرکزی را خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز پنجشنبه تداوم ناپایداری‌های جوی به صورت رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباد‌های لحظه‌ای در سطح استان به ویژه مناطق مرکزی را خواهیم داشت.  

بر این اساس فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و فقط در برخی مناطق مرکزی رگبار باران مورد انتظار است.  در روز‌های ابتدایی هفته آینده افزایش ابر پدیده غالب جوی در استان می‌باشد.  

شایان ذکر است طی همین مدت در برخی مناطق مرکزی، جنوب غربی و شمالی ضمن افزایش ابر رگبار باران دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان