Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@16:53:35 GMT

برهانی: آقای گل لیگ نوزدهم از استقلال خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۳۱۶۵

برهانی: آقای گل لیگ نوزدهم از استقلال خواهد بود

آرش برهانی در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال استقلال طی فصل جاری لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال مقابل شهرخودرو عملکرد خوبی داشت و خیلی خوشحالم که این تیم بعد از مدت‌ها به صدر جدول رفت. امیدوارم استقلال بتواند این روند خوب را ادامه دهد. مهم‌ترین مسئله در مقطع زمانی کنونی این است که تیم استراماچونی همین وضعیت خوب خود را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه پیرامون شرایط پیش روی استقلال در ادامه لیگ نوزدهم تصریح کرد: ۲ بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل باقی مانده و خیلی‌ها می‌گویند استقلال می‌تواند قهرمان نیم‌فصل شود، البته قهرمانی نیم‌فصل اهمیتی ندارد. مهم این است که کدام تیم در پایان فصل جام را بالای سر می‌برد. استقلال تیمی است که توانایی قهرمانی در این فصل را دارد. هیچ تیمی در فصل جاری به خوبی استقلال بازی نمی‌کند. این نشان می‌دهد که استراماچونی روی این تیم خیلی وقت گذاشته است.

مهاجم پیشین استقلال پیرامون عملکرد خط حمله این تیم افزود: همان زمان که مهدی قائدی به استقلال آمد، گفتم او مهاجم بسیار خوبی است. دیاباته هم فیزیک بسیار مناسبی دارد و یک مهاجم تمام‌عیار است، مطمئن باشید آقای گل لیگ نوزدهم یک استقلالی است. استقلال توانسته یک بازی زیبا ارائه دهد و به یک تاکتیک خوب رسیده که همین باعث شده بازی‌هایش پرگل باشد.

برهانی خاطرنشان کرد: استراماچونی نیاز به زمان داشت و با حرفه‌ای‌گری استقلال را به این روز‌های خوب رساند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آقای گل لیگ برتر فوتبال تیم استقلال آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)