Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتدای فصل که پرسپولیس با داشتن زوج حسینی و خلیل‌زاده، سراغ خرید یک مدافع جدید رفت و کنعانی‌زادگان به این تیم اضافه شد، می‌شد حدس زد رقابت سختی برای حضور در خط دفاعی تیم به وجود خواهد آمد. حسینی کاپیتان پرسپولیس است، شجاع در سال‌های اخیر یکی از بهترین‌های تیم بوده و کنعانی‌زادگان هم، نماینده پرسپولیس در ترکیب اصلی تیم ملی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون تا امروز، به صورت چرخشی از آن‌ها در خط دفاعی تیمش استفاده کرده و همگی، فرصت بازی داشته‌اند. سهم کنعانی‌زادگان در این بین، بیشتر از بقیه است و شجاع، علاوه بر مدافع میانی تجربه بازی در سمت راست دفاع را هم دارد. حالا پس از گذشت ۱۲ بازی، می‌توان بررسی کرد پرسپولیس با کدام زوج کمتر گل می‌خورد؟

اخبار ورزشی - پرسپولیس فصل را با زوج سیدجلال و شجاع آغاز کرد. سپس کنعانی‌زادگان جای سیدجلال را گرفت و مقطعی هم انصاری به جای خلیل‌زاده به میدان رفت. سپس کالدرون زوج کنعانی‌زادگان و سیدجلال را امتحان کرد و اخیرا، به زوج سیدجلال و شجاع برگشته است. نکته جالب اینجاست همچنان بین همه زوج‌های دفاعی پرسپولیس، این تیم با زوج سیدجلال و شجاع بهتر نتیجه می‌گیرد. آن‌ها در سه بازی که کنار هم به میدان رفتند، فقط یک گل از تراکتورسازی خوردند. دروازه پرسپولیس با زوج کنعانی‌زادگان و شجاع در سه مسابقه، فقط یک بار باز شد. با این تفاوت که آن‌ها از سپاهان دو گل دریافت کردند.

زوج کنعانی‌زادگان با سیدجلال و انصاری آماری مشابهی دارند. کنعانی‌زادگان و انصاری دروازه پرسپولیس را مقابل شاهین و ماشین‌سازی بسته نگه داشتند، اما مقابل پدیده و پیکان گل خوردند تا آمار ۲ گل خورده در ۴ بازی را داشته باشند. کنعانی‌زادگان و سیدجلال هم در دو بازی با فولاد و نفت مسجدسلیمان، آمار یک گل خورده را به جا گذاشتند.

نکته مهم اینجاست بجز زوج کنعانی‌زادگان و شجاع که آمارشان بخاطر بازی با سپاهان خراب شد، پرسپولیس با همه زوج‌هایش توانسته آمار گل‌های خورده‌اش را به نیم گل یا کمتر در هر بازی برساند. موضوعی که نشان می‌دهد کیفیت بالای مدافعین تیم، باعث شده در سیستم چرخشی کالدرون هم بتوانند کیفیت بالایی از خود نشان بدهند. صدرنشینی، اما طبق معمول، متعلق به زوج مطمئن سال‌های اخیر است.

آمار دفاعی پرسپولیس با زوج‌های مختلف در لیگ نوزدهم

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس سیدجلال پرسپولیس تیم ملی نفت کالدرون سیدجلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که زمانی در تیم پرسپولیس می‌درخشید، این روزها در لیگ دو اسپانیا نیمکت‌نشین شده و دوران نزولی خود را سپری می‌کند.

لوکادیا که به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای و به بهانه‌های واهی از پرسپولیس جدا شد، در حال حاضر در تیم دپورتیوو آموریبیتا بازی می‌کند. او که زمانی یکی از مهاجمان کلیدی سرخپوشان بود، در این تیم به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و در ۶ بازی اخیر این تیم تنها ۱۷ دقیقه مقابل لگانس به میدان رفته است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895836

دیگر خبرها

  • محمدحسین کنعانی‌زادگان عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ