Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر با اشاره‌به میزبانی گلستان از بیست و هشتمین اجلاس نماز گفت:تقدیر از ۱۱۰ مقاله برتر، برپایی نمایشگاه‌های جانبی، تفاهم برای تاسیس نمازخانه‌های بین‌راهی و تجهیز نمازخانه‌های مدارس از برنامه‌های این اجلاس است.

«محمود مظفر» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان گلستان، اظهار کرد: اجلاس سراسری نماز 21 آذر ماه با حضور علما، حوزویان، دانشگاهیان و ائمه جمعه و جماعات در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به برنامه های این اجلاس بیان کرد: سخنرانی رئیس ستاد اقامه نماز، امام جمعه و نماینده ولی فقیه، استاندار استان گلستان و نیز وزیر آموزش و پرورش از جمله برنامه های آئین افتتاحیه این اجلاس است، همچنین در افتتاحیه این اجلاس تعدادی از افرادی که تجربه موفق در زمینه ترویج فرهنگ نماز در مدارس داشته اند به ایراد سخن می پردازند.

 

وی با بیان اینکه این اجلاس همه ساله با سخنرانی رئیس جمهوری افتتاح می شد، تصریح کرد: ما از رئیس جمهوری برای اجلاس بیست و هشتم هم دعوت به عمل آوردیم، اما ایشان امکان حضور در این اجلاس را ندارند.

 

مظفر با اشاره به برنامه های جانبی این اجلاس بیان کرد: در حاشیه این اجلاس میزگردی با حضور جوانان و نوجوانان و صاحبنظران در رابطه با رونق نمازهای جماعت مدارس برگزار می شود، ضمن اینکه نمایشگاه جانبی به منظور ارایه و عرضه کتب و محصولات موردنیاز در زمینه نماز هم برپا می شود.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز از ارسال 16 هزار اثر به دبیرخانه بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و گفت: این آثار شامل تجارب، ایده ها، پژوهش ها، مقالات و راهکاره های موفق در زمینه ترویج فرهنگ نماز است. ۱۱۰ اثر برتر آثار در این اجلاس معرفی و تقدیر شده و هفت مقاله برتر ارائه می شود.

 

وی تاکید کرد: همچنین، ارزیابی و بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی که در زمینه نماز موفقیت های بیشتری داشته اند، در این اجلاس مورد توجه قرار می گیرد.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه این اجلاس تفاهم نامه همکاری میان حجت الاسلام قرائتی و نماینده ولی فقیه در استان و نیز استاندار گلستان به امضا می رسد که به موجب این تفاهم لازم است به برکت  اجلاس نماز، در یک سال آینده تعدادی نمازخانه های بین راهی در سطح استان ساخته شده و نمازخانه های مدارس تجهیز شوند، ضمن اینکه برای معلمان و مدیران مدارس در حوزه نماز دوره های آموزشی برگزار شود.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد انتخابات مجلس انتخابات مسجد کانون های مساجد انتخابات مجلس نماز جمعه بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز نماز و مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه