Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم «بارکد» گفت: فیلمبرداری فصل جدید «کودک شو» به زودی آغاز خواهد شد. علاوه بر «کودک شو»، سریال «بیگانه‌ای با من» است اثر احمد امینی به زودی روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود که از آن هم می‌توانم به عنوان یکی از مهمتری فعالیت‌های خود در تلویزیون یاد کنم. تاریخ انتشار: 08:32 - 16 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۴۳۳

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی «علی عطشانی» را به اتمام رسانده‌ام که برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به حضور دوباره خود در تلویزیون تاکید کرد: علاوه بر فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» در مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احمد امینی به ایفای نقش پرداخته‌ام که فیلمبرداری آن نیز به پایان رسیده است، این سریال «بیگانه‌ای با من است» نام دارد کهچند وقتی است به کار خود پایان داده و به زودی روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده گفت‌وگوی پژمان بازغی پیرامون اتفاقات اخیر کشور اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم سینمایی «دوئل» درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه سینما اضافه کرد: اثر دیگری با نام «عطر خون» به کارگردانی «حسین قاسمی جامی» را نیز به پایان رسانده‌ام، این فیلم اولین تجربه فیلمسازی این کارگردان محسوب می‌شود و آن هم برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تلاش می‌کند. 

وی درباره دلیل همکاری مستمر خود با کارگردانان فیلم اولی تاکید کرد: از کار کردن با کارگردانان جوان به شدت لذت می‌برم، کارگردانان جوان ایده‌های تازه‌ای دارند، اکثراً مطالعات بالایی دارند و با شور وشوق فراوانی به تولید اثر خود می‌پردازند، اینها دلایلی هستند که همواره مرا برای کار با فیلمسازان جوانان مشتاق می‌کند. 

بازیگر فیلم سینمایی «خوب بد جلف» درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: صد در صد به سیمرغ بلورین سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فکر می‌کنم، هر بازیگری برایش جایزه گرفتن از جشنواره فیلم فجر مهم است، من تمام تلاشم را برای ایفای نقش‎‌های خوب انجام داده‌ام.

وی در همین راستا ادامه داد: امسال با سه فیلم راهی فجر ۳۸ خواهم شد، اما یک فیلم، محصولی جمعی است و باید در آخر دید آن محصول نهایی چگونه از آب در می‌آید، زیرا همین محصول نهایی به شدت در دیده شدن یا نشدن نقش من هم موثر است. 

بازیگر فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» درباره فعالیت‌های تلویزیونی خود خاطرنشان کرد: فیلمبرداری فصل جدید «کودک شو» به زودی آغاز خواهد شد. علاوه بر «کودک شو»، سریال «بیگانه‌ای با من» است اثر احمد امینی به زودی روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود که از آن هم می‌توانم به عنوان یکی از مهمتری فعالیت‌های خود در تلویزیون یاد کنم. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوئل تیغ و ترمه جشنواره فیلم فجر پژمان بازغی برنامه کودک شو اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد

با اعلام دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی، جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا ع، مهدی سیم ریز، برنامه اجرای آثار چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی را به شرح ذیل اعلام کرد.

به گفته وی؛ نمایش "یک اتفاق ساده" به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به نمایش درخواهد آمد.

سیم ریز با بیان اینکه، نمایش "خداداد" به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجستگی از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت؛ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا می‌شود، افزود: نمایش "سفرپرماجرا" به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار نیز از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت؛ سالن تاتر فرهنگسرای طوبی بندرعباس و نمایش "چهارمین نفر" به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی سولماز محمدی و صادق حسنی نیز از یکم تا ۱۰ اردیبهشت؛ سالن تاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به روی صحنه خواهد رفت.

بنا بر گفته سیم ریز، نمایش "خداداد" به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی محسن اکرمی از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مدارس نواحی ۱ و ۲ شهر یزد و نمایش "نارنجی" به نویسندگی و کارگردانی سید سوران حسینی نیز از ۱۶ تا ۳۰ اردیبهشت در سالن تاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه نمایش "گم" به کارگردانی رضا عربشاهی از پنجم تا ۲۰ اردیبهشت در مرکز تأتر شماره ۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد و نمایش "بی بی و دشت ارغوانی" به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مهیار هزارجریبی۸ تا ۲۱ اردیبهشت در تماشاخانه آنا بهشهر به روس صحنه نیرود، تصریح کرد: نمایش "من و برادرم اقبال" به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی نیز از پنجم تا ۱۵ اردیبهشت در سالن تاتر مجتمع شهید آوینی همدان به نمایش درخواهد آمد.

به گفته سیم ریز؛ نمایش "صاحب سرزمین نور" به نویسندگی سید حسین فدایی‌حسین و کارگردانی سید رهبان مسلّمی از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در سالن تاتر فرهنگسرای ویلا گرگان به روی صحنه خواهد رفت. چهاردهمین جشنواره ملّی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از تاریخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجرا‌های عمومی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ