Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@16:54:36 GMT

بارش برف و باران در محورهای 11 استان کشور

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۳۳۳۹

بارش برف و باران در محورهای 11 استان کشور

رئیس مرکزکنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 11 استان کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای اراک- توره در استان مرکزی، خرم‌آباد- بروجرد و بروجرد- اراک در لرستان، زنجان- بیجار در زنجان، ملایر- اراک در همدان و پیرانشهر- نقده در استان آذربایجان غربی بارش برف جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:‌ در محورهای کوهرنگ- مسجدسلیمان و بروجن- لردگان در چهارمحال و بختیاری و محورهای اردبیل - آستارا، سیاهکل- دیلمان و اسالم- خلخال در گیلان نیز برف می‌بارد.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای گیلان،‌ همدان، زنجان، مرکزی، لرستان، اصفهان، خوزستان، کردستان و چهارمحال و بختیاری پرداخت و افزود:‌ در محور میانه- زنجان در آذربایجان شرقی نیز باران می‌بارد.

سردار رحمانی  به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، همدان، خراسان رضوی، زنجان، مازندران، اردبیل، اصفهان و قزوین پرداخت وگفت: رانندگی با چراغ روشن و رعایت قوانین و مقررات به رانندگان توصیه می‌شود.

وی ترافیک در ورودی کلانشهر تهران در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران را نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین ارزیابی و تصریح کرد:‌ترافیک در آزادراه تهران- قم (رفت و برگشت) و تهران - ساوه در هر دو مسیر آزادراهی، قدیم و رفت و برگشت پرحجم گزارش شده است.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر  بارش برف و باران در هفته جاری اشاره و بیان داشت:‌ با توجه به پیش‌بینی هواشناسی جاده‌ها لغزنده است؛ بنابراین به رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های بین شهری به خصوص در استان‌های غربی و مرکزی کشور را دارند توصیه می‌کنیم حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته و از سالم بودن بخاری خودرو و برف پاک کن اطمینان داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناجا ترافیک جاده برف باران راهور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی البرز اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در تمام جاده‌ها هستیم.

وی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد تردد در تمامی محورهای مواصلاتی البرز عادی است و ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: تمام مسیرهای البرز باز است و هیچ مشکلی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود. البته قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی شد و تردد در محور برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی