Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:33:05 GMT

جنوب کرمان مقام سوم تولید مرکبات کشور

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۳۳۹۸

جنوب کرمان مقام سوم تولید مرکبات کشور

منصور شریف، گفت: مرکبات جنوب کرمان با سطح زیرکشت بالغ بر ۳۳ هزار هکتار و پیش بینی تولید بیش از ۵۵۰ هزار تن،مقام سوم تولید مرکبات کشور را به خود اختصاص داده است.

«منصور شریف»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: سطح زیر کشت مرکبات جنوب کرمان بالغ بر ۳۳ هزار هکتار می باشد که مقام سوم تولید مرکبات کشور را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، افزود: برداشت مرکبات از اوایل  شهریور با ارقام لیمو آغاز می شود و سپس انواع پرتقال ناول، پرتقال محلی، گریپ فروت و نارنگی ها در منطقه تا اوایل فروردین با برداشت والنسیا به اتمام می رسد.

وی، اظهارداشت: شرایط اقلیمی مناسب منطقه موجب شده تا مرکبات جنوب استان کرمان دارای کیفیت منحصر بفرد و سالم و گاها ارگانیک باشد.

شریف، در ادامه اضافه کرد: طعم گریپ فروت جنوب استان کرمان در ایران و حتی در دنیا بی نظیر است.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، ضمن پیش بینی، عنوان داشت: پیش بینی می شود در سال جاری بیش از ۵۵۰ هزارتن مرکبات در جنوب استان کرمان برداشت و روانه بازارهای داخلی و خارجی شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد نماز جمعه انتخابات مجلس مسجد انتخابات مجلس شورای اسلامی مسجد انتخابات مجلس مرکبات جنوب کرمان جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان