Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم کوتاه «کیف پول» به کارگردانی فاطیما نوفلی و نویسندگی امیرحسن نوفلی و کیارش اردشیرپور توانست در پانزدهمین سال جشنواره بین المللی فیلم های موبایلی فرانسه، جایزه بهترین فیلم این جشنواره از نگاه داوران را کسب نماید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،‌ جشنواره بین المللی فیلم موبایلی فرانسه، معتبرترین جشنواره موبایلی جهان است، که برای پانزدهمین سال متوالی در شهر پاریس با موضوع تغییرات آب و هوا از دوم تا پنجم دسامبر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«فاطیما نوفلی» با فیلم «کیف پول» که به موضوع کمبود آب شیرین در جهان پرداخته بود توانست در بین 800 فیلم از 91 کشور جهان با کسب جایزه بزرگ این جشنواره، برنده 20 هزار یورو کمک هزینه ساخت فیلم بعدی خود شود.


در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اینگونه که ما پیش می رویم، بعید نیست که آب، واحد پول مشترک مردم دنیا شود.»


فاطیما نوفلی کارگردان این فیلم متولد آبان 1367 بوده و مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی دارد، او عاشق سینماست و از 20 سالگی در حوزه کارگردانی، نویسندگی، و بازیگری تئاتر فعالیت داشته. از کارهای او می توان به فیلم جعل هویت، فیلم تاکسی، تئاتر پزشک نازنین، تئاتر دومینو و ... اشاره کرد.


 کسب مقام اول مسابقات عکاسی جوانه رادیو جوان، مقام اول بازیگری دانش آموزی از دیگر تجربیات او در حوزه هنر بوده است.


نوفلی که موفق به حضور در اختتامیه جشنواره فرانسه نشد بعد از معرفی اش به عنوان نماینده ایران به عنوان برنده جایزه بزرگ این جشنواره به صورت ویدیویی ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران فیلمش آرزو کرد هیچ روزی در دنیا نباشد که ملت ها به خاطر آب با هم بجنگند و این آرزوی او با واکنش خوب و تشویق حاضران در جشنواره از سرتاسر جهان روبرو شد.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات مجلس مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس مسجد مسجد نماز جمعه انتخابات فیلم کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی

آفتاب‌‌نیوز :

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد