Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس زمانبندی‌های اعلام شده از سوی سازمان سنجش، مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز، شنبه ۱۶ آذرماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، ثبت‌نام آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ برای ۶ گروه آموزشی و ۱۴۱ کد رشته امتحانی همراه با بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز، شنبه ۱۶ آذرماه آغاز می‌شود و متقاضیان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون که همزمان با شروع ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور تا روز دوشنبه ۲۵ آذرماه ۹۸ ادامه دارد و هر دو آزمون در روز‌های پنجشنبه و جمعه، ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه ۹۹ برگزار خواهند شد.

داوطلبان تحصیل در کلیه رشته‌های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، از جمله دانشگاه آزاد اسلامی لازم است در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ثبت‌نام و شرکت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش کارشناسی ارشد کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: متاسفانه برخی از موسسات با استفاده از آرم و اطلاعات پرتال دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور کرده اند، در حالی که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند.

موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فقط از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام شده و اطلاعیه های مربوط به آن فقط از طریق سازمان سنجش و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می شود.

موسساتی نظیر سایت «فراگیر نت» که با عنوان «سامانه ثبت نام آموزش عالی آمادگی فراگیر پیام نور مقطع کارشناسی ارشد» تبلیغات گسترده ای را در فضای مجازی در راستای ثبت نام داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع فوق شروع کرده و با منتسب کردن خود به دانشگاه، سوء استفاده از تشابه اسمی، ارائه شماره دانش پذیری به داوطلبان و وعده های غیر واقعی مبنی بر قبولی در دانشگاه، اقدام به ثبت نام و دریافت مبالغ میلیونی از داوطلبان می کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

کد خبر 6085525

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد