Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم الحاق ناوشکن بایندر به منطقه سوم نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، فرماندار چابهار و رئیس شورای شورای تامین، امام جمعه شهرستان کنارک، فرمانده سپاه کنارک و مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش دریادار سیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است

امیر سرتیپ دوم عباسی در جمع کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با بیان اینکه عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است، گفت: سربازان از ارکان اصلی تامین امنیت پایدار در کشور هستند و نقشی کلیدی و حساس در این خصوص دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم حجت عباسی، جانشین منطقه پدافند هوایی شرق ارتش در جمع کارکنان وظیفه این یگان پدافندی گفت: کارکنان وظیفه، رکن مهم تحقق بازدارندگی مطلوب برای کشور و میهن اسلامی هستند و تلاش شبانه روزی و بی‍منت این قشر تلاشگر را باید ارج نهاد.

امیر سرتیپ دوم عباسی با بیان اینکه عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است، گفت: سربازان از ارکان اصلی تامین امنیت پایدار در کشور هستند و نقشی کلیدی و حساس در این خصوص دارند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شرق ارتش افزود: بخش اعظمی از امنیت و آسایشی که امروز در مرزهای هوایی، زمینی و دریایی کشورمان برقرار است، در سایه وجود رشادت‍های کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کسب شده که به صورت شبانه روزی جان خود را در طلب اخلاص قرار داده‍اند.

وی رشد و تعالی نیروی پدافند هوایی ارتش را مرهون نقش پررنگ کارکنان جوان دانست و تصریح کرد: دستاوردهای نیروی پدافند هوایی در حوزه های مختلف پهپادی، راداری، موشکی و ...  برگرفته از همت و پشتکار جوانان انقلابی این مرز و بوم است.

امیر سرتیپ دوم عباسی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص نام گذاری سال جدید به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، به نقش پدافند هوایی ارتش در حوزه تولید امنیت اشاره کرد و گفت: در سالی که به نام جهش تولید نام‍گذاری شده است، نیروی پدافند هوایی ارتش همچون گذشته با بهره‌گیری از جوانان دانشمند خود در حوزه طراحی و تولید سامانه های پدافندی به رسالت خود عمل کرده و در عرصه تولید امنیت پیشگام خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت
  • ۶ کشته در حمله به یک پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش
  • بازدید فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش از سایت رادار زرینه رود