Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا با بیان اینکه به خودروسازان بار‌ها تذکر داده‌ایم و از آن‌ها خواسته ایم، خودرو‌هایی که تولید می‌کنند، استاندارد‌های لازم را داشته باشد، گفت: خودرویی که ایمنی کافی نداشته و استاندارد نباشد، توسط پلیس پلاک نشده و از استفاده آن در داخل جاده‌ها و شهر‌ها جلوگیری خواهیم کرد.

«سردار حسین اشتری» فرمانده ناجا در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره شماره‌گذاری خودرو‌های ناایمن توسط پلیس گفت: ما در خصوص خودرو‌هایی که در داخل تولید می‌شود به خودروسازان بار‌ها تذکر داده‌ایم و از آن‌ها خواسته ایم که خودرو‌هایی که تولید می‌کنند، استاندارد‌های لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خودرویی که ایمنی کافی نداشته و استاندارد نباشد، توسط پلیس پلاک نشده و از استفاده آن در داخل جاده‌ها و شهر‌ها جلوگیری خواهیم کرد. در این خصوص نیز با خودروسازان صحبت‌هایی لازم را انجام داده‌ایم و امیدواریم تا سال آینده بهبود کاملی در عرصه خودروسازی داشته باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به مکاتبات ناجا با وزارت صمت خاطرنشان کرد: امیدواریم اقدامات موثری در زمینه ایمن‌سازی خودرو و استاندارد‌های آن انجام شود.

سردار اشتری در واکنش به اینکه خودروسازان معتقدند براساس استاندارد‌های موجود خودرو‌های خود را تولید می‌کنند، گفت: ما در خواست کرده‌ایم که استاندارد‌ها ارتقا یابد، البته خودروسازان باید حداقل‌ها را نیز رعایت کنند، برای ما سلامتی و ایمنی سرنشینان خودرو مهم است. مردم در هنگام استفاده از خودرو باید از ایمنی لازم برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: حق مردم این است که ما در این حوزه ورود پیدا کرده و از حق مردم دفاع کنیم و همچنین به خودروسازان و وزارت‌خانه‌های مربوطه تاکید کنیم که برای استانداردسازی و ارتقای استاندارد‌های خودرو‌ها تلاش کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ناجا پلیس خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان از جزای نقدی یک واحد صنفی خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رأی صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، متصدی یک واحد صنفی که اقدام به توزیع و فروش لوله‌های PVC (پولیکا) بدون علامت استاندارد کرده بود، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و کالای مذکور به نفع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی توقیف شد.
وی یادآور شد: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تمرکز، توزیع و فروش کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو