Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-تعدادی از بازیگران درجه سه سینما که برخی از آنها اصلا در حد بازیگری در تلویزیون نیستند، اعلام کردند که به خاطر انتقادات صداوسیما از سلبریتی‌ها دیگر در سریال‌های تلویزیونی نقش‌آفرینی نخواهند کرد.


اظهارنظرهای غیرحرفه‌ای و دور از تخصص برخی از چهره‌های مشهور هنری و ورزشی طی سال‌های اخیر آنها را آماج انتقادات فراوانی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأثیرگذاری منفی بسیاری از به اصطلاح سلبریتی‌ها در منحرف‌سازی افکار عمومی در بزنگاه‌های سیاسی، باعث شده تا بسیاری از کارشناسان سیاسی و رسانه‌ای، این جماعت اغلب شکم‌سیر و پرادعا را خطری برای افکار عمومی قلمداد کنند. به همین دلیل هم اخیرا در برنامه‌های صداوسیما انتقاداتی به این افراد وارد شده است.

اما بعضی از بازیگران درجه سه سینما که کمتر در تلویزیون نیز دیده شده‌اند، اخیرا با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خودشان ابراز داشته‌اند که به خاطر توهین رسانه ملی به هنرمندان، دیگر در هیچ یک از سریال‌های تلویزیونی حاضر به همکاری نخواهند شد.
به طور مثال، نیوشا ضیغمی، یکی از این بازیگران است که حدود 10 سال است در تلویزیون دیده نشده و طی چند سال اخیر نیز حضورش در سینما به چند فیلم بی‌مایه و سخیف محدود بوده است. شیلا خداداد هم دیگر بازیگری است که مدت‌هاست حضوری در تلویزیون نداشته و در تمام طول دوران بازیگری‌اش فقط در سه مجموعه سیما حضور داشته است. این وضعیت درباره دیگر بازیگر «غیرتلویزیونی» یعنی پولاد کیمیایی نیز صادق است.
 اما رفتار احسان کرمی، نیز بسیار قابل توجه است. کرمی که همکاری‌اش با صداوسیما طی سال‌های گذشته به بازی در یک سریال آبکی و بدون بیننده محدوده بوده نیز اعلام کرده که همکاری خود با صداوسیما را قطع کرده است! وی با اعلام یک تبصره، بر سر تلویزیون منت نهاده و گفته که فقط حاضر است در مجموعه «کلاه قرمزی» حضور پیدا کند!

ماجرای تحریم صداوسیما توسط این بازیگران، یادآور یک حکایت قدیمی است: حاکم شهر در جست‌وجوی شوهری مناسب دخترش می‌گشت و در فراخوانی از جوانان شایسته خواسته بود که برای این امر، خودشان را معرفی کنند. ناگهان پیرمردی که هیچ یک از ویژگی‌های ذکر شده در فراخوان را نداشت، به قصر حاکم آمد و خودش را معرفی کرد! وقتی به او گفتند که چرا علی‌رغم نداشتن هیچ یک از ویژگی‌های اعلام‌شده، مزاحم اوقات حاکم شده، او جواب داد؛ من هم برای این آمده‌ام که بگویم، ویژگی‌های همسر مطلوب دختر حاکم را ندارم تا یک وقت روی من حساب نکنید!

منبع: کیهان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!

آفتاب‌‌نیوز :

«محمدحسن شانه‌ساززاده» مؤسس گروه «شاتل» و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره «نماوا» با حضور در یک لایو اینستاگرامی گفت: «هزینه ساخت ارزان‌ترین سریال در نماوا ۳ میلیارد تومان است. برای هر قسمت از سریال «سووشون» ساخته نرگس آبیار که به زودی منتشر می‌شود، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

او در پاسخ به چگونگی همکاری با بازیگران در این پلتفرم‌ها گفت: «من در خیلی از صنایع بودم، اما هیچ کدام مثل بازیگران، بی اخلاق و بی تعهد نیستند با وجود آنکه به هر حال ادعای فرهنگی بودن دارند، اما اگر پول باشد هر کاری می‌کنند.»

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • عکس یادگاری یک خانواده فلسطینی؛ قبل و بعد از حمله صهیونیستها | دلش را ندارید نبینید...