Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:19:52 GMT

بانوان خراسان جنوبی قهرمان دارت کشور

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۳۸۵۷

بانوان خراسان جنوبی قهرمان دارت کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  شانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان بزرگسال به میزبانی هیات انجمن‌های ورزشی و کمیته دارت استان کهکیلویه و بویر احمد و با حضور ۲۵ تیم از ۲۳ استان کشور در شهریاسوج برگزار شد.

این رقابت‌ها در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی چهار نفره و دیروز و امروز جمعه ۱۵ آذر در سالن ۹ دی مجتمع فرهنگی ورزشی کمیته امداد یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس انجمن دارت کشور در حاشیه فینال این مسابقات گفت: مسابقات دارت بانوان قهرمانی کشور با شرکت ۲۵ تیم و ۱۵۰ شرکت کننده برگزار شد.

کامبیز ایوب زاده افزود: در نهایت در بخش مسابقات تیمی چهار نفره تیم اردبیل مقام اول، تیم سمنان مقام دوم و تیم‌های خراسان جنوبی و تهران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

ایوب زاده اضافه کرد: در مسابقات دوبل خراسان جنوبی مقام اول، مرکزی دوم و سمنان و اصفهان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

او ادامه داد: در مسابقات انفرادی هم خانم رجبی از خراسان جنوبی مقام اول و لشکری از سمنان مقام دوم، خانم کیانوش از خراسان جنوبی و خانم مولوی از اردبیل به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

رییس انجمن دارت کشور افزود: چهار نفر برتر انفرادی این دوره از رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

در این رقابت‌ها کهکیلویه و بویر احمد (دوتیم)، سیستان و بلوچستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مرکزی، سمنان، فارس، هرمزگان، مازندران، تهران (دوتیم)، اصفهان، بوشهر، خوزستان، لرستان، کردستان، همدان، قزوین، اردبیل، کرمان، منطقه آزاد اروند، ایلام و چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

انتهای پیام/غ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی ورزش و جوانان انجمن دارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند

قناعت استاندار خراسان جنوبی در خصوص دیدار خود با مسعود شکیبایی فر رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع شده، موضوع کیفیت محور‌های مواصلاتی در زمینه ارتقای ایمنی سفر مسافران و گردشگران، برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او افزود: این دیدار با هدف پیگیری دو موضوع اساسی تخصیص اعتبارت باند‌های دوم استان و اجرای طرح بازآفرینی شهری انجام شد.

قناعت با اشاره به نتایج مطلوب این نشست، اظهار کرد: در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود باند‌های دوم، محور‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی استان، درخواست مساعدت و تخصیص اعتبارات باند‌های دوم و مصوبات سفر رئیس جمهور در این زمینه ارائه شد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: روش‌های تأمین مالی تکمیل باند‌های دوم و استفاده از ظرفیت‌های قانونی همچون تهاتر‌ها و ماده ۵۶ در این زمینه، به جهت سرعت بخشیدن به روند اجرای کار از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید

 انجام ۲۷۰ کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای خراسان جنوبی

او تصریح کرد: رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور این قول مساعد را داد که حداکثر تلاش را برای تخصیص اعتبارات باند‌های دوم استان داشته باشد.

در این دیدار که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان همراه بود، بر اساس گزارشی که کارشناسان دفتر راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کردند، خراسان جنوبی بیشترین عملکرد را در حوزه باند‌های دوم و طرح‌های افتتاحی در سطح کشور داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی