Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، موسسه تلاشگران سلامت با توجه به حوزه  فعالیت خود  باعنوان اجتماع، سلامت، بهداشت و آگاهی بخشی با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین خانواده، طرح مشاوره فردی و مشاوره حقوقی و همچنین آموزش مهارت های زندگی ویژه  بانوان را برای زنان در روستای  برازان از توابع شهرستان سنندج برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کارگاه آموزشی، امید رشیدی حقوقدان و مدرس دانشگاه در خصوص مسائل حقوقی، کژال طلوعی کارشناس ارشد روانشناسی و مدرس دانشگاه در قالب آموزش مهارت های زندگی و حیات سهرابی و سونیا پرویزی مشاور خانواده به افراد داوطلب به صورت فردی، طی ۶ جلسه خدمات رایگان به بانوان روستای برازان ارائه می‌دهند.

باتوجه به اینکه در اکثر مناطق حاشیه سنندج  تاحدودی کارهای فرهنگی و اجتماعی شروع شده است این مهم  در این روستا  با استقبال گرمی از سوی زنان روبرو شده و همچنین بر اساس نیازمندی افراد در حوزه مشاوره فردی و آموزش مهارت های زندگی، به عنوان جامعه ی هدف، موسسه تلاشگران سلامت با مشارکت و همگرایی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان به این امر اهتمام ورزیده است.

امید رشیدی حقوقدان و مدرس دانشگاه اظهار کرد: این کارگاه با هدف حفظ کیان خانواده و کاهش آسیب‌ها و تنش‌های خانوادگی و آشنایی زوجین با قوانین و مقررات خانواده و حقوق متقابل زوجین، برگزار شد.

وی از حضور قریب به ۶۰ نفر شرکت کننده در این کارگاه آموزشی  با استقبال چشمگیر ساکنین روستای برازان، خبر داد.

رشیدی ضمن تبیین ضرورت حسن معاشرت زوجین و حقوق متقابل آنها، بر لزوم مشاوره حقوقی و مراجعه به مشاورین خانواده قبل از ازدواج تاکید کرد  و  در ادامه به سوالات حقوقی مردم نیز پاسخ داد.

با درخواست حاضرین در این جلسه، برنامه ریزی شد، تا این کارگاه در چندین جلسه دیگر در روستای برازان برگزار و خدمات حقوقی و مشاوره خانواده به صورت رایگان به مردم ارائه شود.

46

کد خبر 1328486

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان خانواده زنان تشکل های مردم نهاد NGO سلامت مهارت های زندگی مشاور انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس تعهدات ایران در برجام سیدعباس عراقچی تلویزیون استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند