Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، موسی دادی زاده سرخائی صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: دوران نوجوانی و  بلوغ، از نظر جسمی و روانی از مهم ترین و حساس ترین دوره های زندگی به شمار می رود و بسیاری از مسائل و موضوعات مربوط به سلامت در این سنین پایه ریزی می شود.

وی اضافه کرد: دانش آموزان مدارس شبانه روزی علاوه بر مشکلاتی که سایر نوجوانان با آن مواجه هستند به دلیل دوری از خانه و خانواده نیاز به توجه بیشتری دارند، لذا در طرح ارتقاء سلامت نوجوانی دانش آموزان آموزش های لازم در خصوص  سبک زندگی سالم ، بلوغ ، خودمراقبتی و مهارت های زندگی را فرا می گیرند و مراقبت های مختلف را دریافت می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادی زاده تصریح کرد: هفتمین کاروان توزیع ملزومات بهداشتی مدارس شبانه روزی دختر و پسر استان هرمزگان در راستای طرح ارتقاء سلامت نوجوانی به ۱۳ منطقه استان هرمزگان اعزام شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: اقلام هفتمین کاروان بهداشتی به مقصد آموزش و پرورش نواحی ۱ و ۲ بندرعباس و شهرستان های بشاگرد ، میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک ، حاجی آباد ، بندرلنگه ، بندر خمیر و مناطق ، رودخانه ، سندرک و فین اعزام شد .

این مسئول خاطر نشان کرد: سه هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی و لوازم شخصی شامل حوله، مسواک ، خمیردندان، شامپو، صابون و ملزومات مورد نیاز دختران ویژه مدارس شبانه روزی استان توسط اداره سلامت و تندرستی این اداره کل تهیه و در مدارس مجری طرح توزیع شد.

کد خبر 4790494

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان دانش آموزان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی بسیج قزوین بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد ویروس آنفلوانزا هفته بسیج مشهد ثبت نام کاندیداها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  این کاروان خودرویی با همراهی بیش از صد خودروی شخصی  به مناسبت سالگرد شهید غیرت بر مزار این شهید  در سبزوار حاضر  میشوند و به او ادای احترام می‌کنند.

حرکت کاروان خودرویی غیرت از تهران آغاز شده است  و پس از عبور از سمنان، به سمت سبزوار در حرکت هستند که کاروان مشهد نیز در سبزوار به سایرین  ملحق می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم