Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دومین روز ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات میاندوره‌ای خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح در محل ثبت نام فرمانداری تهران آغاز شد.

اخبار سیاسی- داوطلبان انتخابات میاندوره‌ای خبرگان رهبری تا ساعت ۱۸ امروز فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک لازم، در انتخابات ثبت‌نام کنند. مدت زمان ثبت‌نام از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همراه داشتن مدارک زیر برای انجام مراحل ثبت نام الزامی است:

تصویر تمام صفحات شناسنامه

دو قطعه عکس ۴*۳ جدید

تصویر کارت ملی هوشمند و یا رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند

مدرک تحصیلی

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ثبت نام خبرگان رهبری انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام فرمانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تأکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اجرایی می شود، گفت: هرگونه افزایش نرخ کرایه در هریک از بخش های حمل و نقل عمومی شامل تاکسی، اتوبوس و مترو پیش از اردیبهشت ماه تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.

سعید بشیری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در تهران گفت: در متن مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید نیز تاکید شده بود زمان اجرای افزایش نرخ کرایه های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ است و بر همین اساس افزایش نرخ کرایه ها از ابتدای اردیبهشت ماه امکان پذیر بوده و هرگونه افزایش پیش از این تاریخ تخلف محسوب می شود.

وی افزود: بی تردید باید در بخش تاکسیرانی در صورت مشاهده با این تخلفات از سوی حوزه نظارت سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا، بشیری معاون عمرانی فرمانداری تهران پیشتر نیز از تأیید نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت و مصوبه شورای شهر تهران در هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داده بود.

وی تاکید کرده بود: بر روی ارقام با توجه به اینکه پایین تر از نرخ تورم بود، نکته‌ای نداشتیم؛ اما چند نکته حقوقی در متن مصوبه بود که به شورای شهر تهران اعلام شد تا برطرف کنند؛ لذا ارقامی که برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران مصوب شده بود به تأیید هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید. به این ترتیب برای سال جاری بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۲۸ درصد افزایش در بخش مترو، ۲۶ درصد افزایش در بخش اتوبوس و ۴۵ درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»
  • عملیات سپاه پاسداران روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • حمایت مجلس خبرگان از تنبیه اسرائیل توسط سپاه پاسداران
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد
  • اعمال نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت