Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره وامی که این وزارتخانه برای خرید مسکن در اختیار فرهنگیان قرار می‌دهد، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای وزارت آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی دارد که بر اساس آن مسکن برای 170 هزار فرهنگی فاقد مسکن تأمین می‌شود و دارای ویژگی‌ها و شرایط وام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی - وی ادامه داد: جدا از این تفاهم‌نامه، وام‌های ثانویه برای حمایت از فرهنگیان تعریف و تدوین کردیم؛ به عبارت دیگر علاوه بر وام مسکن که در تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی پیش‌بینی کردیم، وام‌های دیگری در نظر گرفته شده است.

کریمی‌فر با بیان اینکه در نظر داریم مبلغ این وام‌های ثانویه را افزایش دهیم، گفت: این طرح، وام‌های ثانویه حمایتی آموزش و پرورش از فرهنگیان فاقد مسکن جهت مسکن‌دار شدن آنهاست.

وی تصریح کرد: مبلغ این وام‌ها را به‌زودی اعلام می‌کنیم و فرهنگیان فاقد مسکن می‌توانند از این وام‌ها بهره‌مند شوند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش مسکن وزارت راه و شهرسازی آموزش و پرورش مسکن وزارت آموزش و پرورش وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و هیئت همراه در دیدار با غلامرضا نجفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و جمعی از مدیران درون‌سازمانی دانشکده مهارت و کارآفرینی این واحد دانشگاهی با اشاره به تفاهم‌نامه فی‌مابین دانشگاه آزاد اسلامی قم و اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: نگارش پیوست عملیاتی برای تفاهم‌نامه لازم و ضروری است تا طرفین بتوانند بر اساس حجم عملیاتی تعریف‌شده از ظرفیت‌های مشترک استفاده کنند.

وی با تأکید بر معرفی ظرفیت‌ها و امکانات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم به مدیران و مشاوران مدارس افزود: باید جلسه‌ای با حضور مدیران و مشاوران مدارس استان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قم به‌منظور معرفی همه امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه به دانش آموزان استان قم برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از اجرای طرح مهارت‌آموزی تابستانی خبر داد و گفت: آموزش و پرورش بر خود تکلیف می‌داند که ۵۰ درصد دانش‌آموزان خود را به سمت کارآفرینی و مهارت افزایی حرکت دهد.

دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است، گفت: این دانشگاه در آستانه چهلمین سال فعالیت خود رویکرد حل مسئله و کارآفرینی را به وظایف خود افزوده و با تدوین و اجرایی شدن سند تحول و تعالی دانشگاه برای تبدیل شدن به دانشگاه اسلامی و حل اسلامی برنامه‌ریزی کرده است.

غلامرضا نجفی با اشاره به اجرایی شدن طرح پویش در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور اضافه کرد: این دانشگاه در نظر دارد علاوه بر اینکه رشته‌های کاربردی که نیاز جامعه است برای بقیه رشته‌های تحصیلی نیز زمینه اشتغال را فراهم کند.

به گزارش آنا، مدیران درون‌سازمانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز هر یک به نوبه خود نظرات و پیشنهاد‌ها خود را بر اساس عملیاتی شدن تفاهم‌نامه مشترک مطرح و بر برگزاری دوره‌های مشترک ارتقای معلمان و معرفی ظرفیت‌های این دانشگاه به دانش‌آموزان تأکید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا