Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی عنوان کرد: اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال کمک بلاعوض به مجتمع های خدماتی رفاهی در چهار محور کویری استان خراسان جنوبی تخصیص یافت.

وی گفت: باهدف تأمین نیاز ضروری شبکه راههای استان به مجتمع‌های خدماتی رفاهی بویژه در محورهای کویری استان و نقش این مجتمع‌ها در ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای، با مساعدت ویژه ریاست محترم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای علاوه بر افزایش اعتبار روکش راه دسترسی، اجرای پایه روشنایی و تعریض پل‌ها صرفاً در محورهای کویری استان نیز اعتباری بالغ ‌بر 9000 میلیون ریال در قالب کمک بلاعوض به این مجتمع‌ها اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 45 درصد متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی درراههای خراسان جنوبی ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی و نهایتاً واژگونی خودروها می‌باشدگفت:  افتتاح پنج مجتمع خدماتی رفاهی تا پایان سال جاری در محورهای شریانی استان به همت سرمایه گذاران بخش خصوصی در دستور کار است  که فاز اول دو باب مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسید و علاوه بر برنامه‌ریزی جهت بهره‌برداری فاز اول 3 مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی در محورهای کویری استان تا دهه مبارک فجر سال جاری، بهره‌برداری از 2 مجتمع خدمات رفاهی دیگر تا هفته دولت سال99 نیز در دستور کار قرار دارد.  دبیر کمیته اجرایی کمیسیون ایمنی راههای استان ضمن تشکر از نگاه مساعد و حمایت ویژه استاندار محترم و مدیران سایر دستگاهها اعلام کرد در سالجاری باهدف توسعه خدمات و پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و با همکاری ویژه کارگروه اشتغال استان برای تسهیل فرآیند ساخت مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی مبلغ 74 میلیارد ریال تسهیلات روستایی تصویب گردید که با همکاری بانکهای عامل علاوه بر کمکهای بلاعوض فوق به سرمایه‌گذاران این بخش پرداخت می گردد. مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد استان خراسان جنوبی در حال حاضر دارای 28 مجتمع خدماتی رفاهی فعال است و به همین تعداد نیز در مراحل اخذ موافق اصولی یا ساخت قرار دارند که به لحاظ پوشش راههای شریانی استان تعداد مناسب لیکن از نظر پراکندگی با فقر استراحتگاه در محورهای کویری نیمه جنوبی استان روبرو هستیم که با بهره برداری از 3 باب مجتمع پیش گفته تحول خوبی در این زمینه ایجاد خواهد شد.  وی افزود فعالیت و نحوه ارائه خدمات از سوی این مجتمع‌ها با انجام بازدیدهای دوره‌ای به‌صورت مستمر بالأخص در ایام خاص و تعطیلات از سوی کمیته ویژه نظارت با همکاری استانداری و سازمانهای مرتبط مورد پایش قرار می‌گیرد.  وی در پایان عنوان کرد: طی سفر ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به استان خراسان جنوبی سقف مبلغ برای ساخت مجتمع‌های خاص در محورهای کویری استان بیش از دو برابر افزایش یافت که رشد 6 برابری را نسبت به سالهای قبل شاهد خواهیم بود.   * روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان