Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد گفت: نام‌های امیرحسین و فاطمه در سال جاری پرطرفدارترین اسامی برای نوزادان نظرآبادی بوده است.

جواد صادقلو در گفت و گو با ایسنا در ارتباط با فراوانی نام در اسناد تنظیم شده در این شهرستان گفت: در هشت ماهه سال جاری بیشترین اسامی منتخب در نوزادان پسر به ترتیب امیرحسین، امیرعلی، امیرعباس و علی بوده و همچنین پرطرفدارترین اسامی نوزادان دختر نیز به ترتیب فاطمه، حلما، زهرا و آوا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در بیان میزان ولادت ثبت شده در نظرآباد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۶۶ نوزاد نظرآبادی متولد شده است که از این تعداد ۴۸۱ مورد نوزاد پسر و ۴۸۵ مورد نیز نوزاد دختر هستند.

صادقلو افزود: از تعداد عنوان شده ۸۵۶ نوزاد مربوط به نقاط شهری و ۱۱۰ نوزاد نیز روستایی هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد یادآور شد: از کل نوزادان متولد شده در سال جاری تاکنون ۱۶دوقلوی نظرآبادی نیز داشته ایم.

وی در ادامه در خصوص میزان وفات ثبت شده در شهرستان نظرآباد طی سال جاری بیان کرد: در مجموع ۳۱۴ مورد فوت ثبت شده که تعداد ۱۷۵مورد مربوط به مردان و ۱۳۹مورد نیز مربوط به زنان است.

صادقلو در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین در سال ۹۸، تعداد ۹مورد تغییر نام و ۴۱ مورد تغییر نام خانوادگی انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نظرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان

در پی بارش‌های سیل‌آسا در استان یزد در بسیاری از شهرستان‌ها و نقاط استان سیل جاری شد، به زیرساخت‌های جاده‌ای استان خسارت زد و شش محور استان نیز مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، باران‌های سیل‌آسای روز و شب گذشته در بیشتر مناطق استان یزد، سبب بروز سیل در بیشتر مناطق شده و سبب مسدودی راه‌ها و خسارت به زیرساخت‌ها شده است؛ این بارش‌های رگباری هم‌اکنون در شهر یزد و بسیار از مناطق استان در حال وقوع است.

هواشناسی استان یزد از تداوم بارش‌ها تا فردا خبر داد و اعلام کرد که تاکنون بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است و مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.

جاری شدن سیل در جاده خضرآباد استان یزد سیل روستای هامانه دهستان کذاب جاری شدن سیل در محدوده پروژه باند دوم یزد طبس

کد خبر 747477

دیگر خبرها

  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • موضوع اصلی شورای سلامت استان بوشهر در سال جاری پسماند است
  • آکنه نوزادی چیست؟
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند