Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش قم در هفته گذشته شاهد موفقیت مهمی در سطح بین‌المللی و پیروزی های ارزشمندی در سطح ملی شد. امیر مهدی زاده ستاره کاراته استان قم بعد از یک سال و نیم ناکامی در میادین مختلف برون‌مرزی در شهر مادرید اسپانیا با کسب مدال طلای آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان ۲۰۱۹ بار دیگر درخشید تا این ورزشکار پرافتخار قمی بار دیگر قدرت خود را به رخ رقیبان بین المللی خود بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته گذشته، تیم های ایران‌زمین قم در لیگ برتر شطرنج و پاس قم در لیگ برتر کاراته ایران با پیروزی در مقابل حریفان خود در صدر جدول این لیگ ها قرار گرفتند، تیم شیمیدر قم به ششمین پیروزی خود در لیگ برتر بسکتبال دست یافت،‌ رییس هیات ورزش ناشنوایان قم انتخاب شد،‌ مرحله نهایی لیگ دسته اول بدمینتون بانوان در قم آغاز شد و نماینده هندبال قم در لیگ دسته اول کشور بدون حامی شد.

هیات‌های ورزش ناشنوایان دارای سالن اختصاصی می‌شوند

رییس فدراسیون ناشنوایان ایران هفته گذشته در مجمع انتخاباتی رییس هیات ورزش ناشنوایان قم بابیان اینکه هیات‌های ورزش ناشنوایان دارای سالن‌ اختصاصی می‌شوند گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، تمام ادارات ورزش و جوانان استان‌ها ملزم به تامین یک سالن اختصاصی به ورزش ناشنوایان شده‌اند.

مهران تیشه گران، افزود: برخی هیات‌های ورزش ناشنوایان کشور حتی از داشتن اتاقی برای فعالیت نیز محروم بوده‌اند، که برای رفع این مشکل زیرساختی، وزیر ورزش و جوانان دستور لازم برای تامین سالن اختصاصی به هیات‌های ورزش ناشنوایان را به استان‌ها صادر کرد.

۳۰ مجمع سالیانه هیات های مختلف ورزشی در قم برگزارشده‌است

مدیرکل ورزش و جوانان قم،نیز هفته گذشته در مجمع انتخاباتی رییس هیات ورزش ناشنوایان قم، برگزاری مجمع‌های سالیانه هیات‌های ورزشی را یکی از اولویت‌های این اداره کل دانست و گفت: تاکنون ۳۰ مجمع سالیانه هیات‌های مختلف ورزشی در استان برگزارشده است.

رسول منعم با اشاره به این‌که مجامع هیات‌های ورزشی این استان به‌روز شده است افزود: تا پایان آذرماه بقیه مجمع‌ها نیز برگزار می‌شود.

رییس هیات ورزش ناشنوایان قم انتخاب شد

مجمع انتخاباتی رییس هیات ورزش ناشنوایان قم شنبه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار و مصطفی علیزاده به مدت چهار سال به‌عنوان رییس هیات ناشنوایان استان انتخاب شد.

در این مجمع که با حضور مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم و همچنین اعضای مجمع هیات ناشنوایان قم ترتیب یافت، چهار تن برای کسب عنوان ریاست هیات ناشنوایان به‌عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند که در نهایت با رای گیری صورت گرفته مصطفی علیزاده با کسب ۹ رای از مجموع ۱۳ رای ماخوذه به‌عنوان ریاست هیات ورزش ناشنوایان انتخاب شد.

علیزاده پیش‌ازاین هشت سال سابقه ریاست هیات ناشنوایان قم را برعهده داشته است.

ستاره کاراته قم با طلای مادرید به روزهای اوج خود برگشت

ستاره کاراته استان قم بعد از یک سال و نیم ناکامی در میادین مختلف برون‌مرزی در شهر مادرید اسپانیا با کسب مدال طلای آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان ۲۰۱۹ بار دیگر درخشید.

امیر مهدی‌زاده پس از سپری کردن سالی فاجعه بار که حضور وی در المپیک توکیو را نیز تحت تأثیر قرار داده بود در لیگ جهانی کاراته وان در مادرید به میدان رفت و با کسب مدال طلا، خاطره تلخ ماه های گذشته و ناکامی های پیاپی را از اذهان زدود. این موفقیت، امیدها برای کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ توسط امیر مهدی زاده را افزایش می‌دهد.

بهرام سرمست استاندار قم نیز در این راستا با صدور پیامی این موفقیت را به ستاره کاراته قم و ورزش استان تبریک گفت.

تیم شیمیدر قم به ششمین پیروزی خود در لیگ برتر بسکتبال دست یافت

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور هفته گذشته به پایان رسید و نماینده بسکتبال قم با کسب یک پیروزی دیگر وضعیت خود را در جدول رده بندی لیگ برتر بهبود بخشید.

تیم‌های شیمیدر قم و آویژه صنعت پارسای مشهد در سالن شهید حیدریان قم نهمین دیدار فصل را برگزار کردند که در این مسابقه تیم شیمیدر قم اجازه خودنمایی به حریف مشهدی نداد و گرچه در دقایقی از مسابقه تحت فشار قرار گرفت اما در نهایت به هدف خود رسید.

حاصل این رقابت نزدیک و فشرده پیروزی ۷۸ بر ۷۰ تیم شیمیدر قم بود و بدین ترتیب شیمیدر ۲ امتیاز این بازی را از آن خود کرد تا به سومین پیروزی متوالی خود در ۳ بازی اخیر و ششمین برد این فصل دست پیدا کند.

صدرنشینی پاس قم در لیگ برتر کاراته ایران

تیم کاراته باشگاه پاس قم در پایان هفته دوم فصل جاری پیکارهای لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور در صدر جدول رده‌بندی جای گرفت.

رقابت‌های فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های ایران طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته در سالن شهید افراسیابی به انجام رسید و تیم‌ها در دو مسابقه مهم مقابل حریفان خود به میدان رفتند، که با نتایجی که در این هفته رقم خورد تیم‌های ایران مال، مقاومت، هیات کاراته کبودرآهنگ، پاس قم، عقاب و آکادمی نریمان در صدر جدول رده‌بندی گروه‌های ۶ گانه مرحله مقدماتی ایستادند.

ایران‌زمین قم صدرنشین لیگ برتر شطرنج

تیم ایران‌زمین قم با برتری مقابل تیم مدرسه شطرنج اندیشه در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های باشگاهی فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر شطرنج قرار گرفت. بعد از سپری شدن چهار مرحله از پیکارهای فصل ۱۳۹۸ لیگ شطرنج باشگاه‌های قم، رقابت‌های مرحله پنجم در اوج جذابیت بین مدعیان قهرمانی برگزار شد و تیم‌های ایران‌زمین، بانک ملی، ارغوان، دانشگاه علوم پزشکی و زوگزوانگ موفق به شکست حریفان خود شدند.

در این هفته از رقابت‌ها تیم مدعی ایران‌زمین برابر تیم مدرسه شطرنج اندیشه به برتری رسید و در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت، ضمن اینکه جدی‌ترین تعقیب کننده این تیم یعنی دانشگاه علوم پزشکی در مصاف با تیم مدرسه شطرنج بزرگمهر با نتیجه سه بر یک صاحب برتری شد و در مکان دوم ایستاد.

مرحله نهایی لیگ دسته اول بدمینتون بانوان در قم آغاز شد

دور رفت از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور هفته گذشته در سالن بدمینتون مرحوم حامد فرهمند در ورزشگاه شهید حیدریان قم آغاز شد و تیم‌های حاضر، مسابقات خود را آغاز کردند.

در این رقابت‌ها ۴ تیم برتر مرحله مقدماتی حضور دارند که به صورت دوره‌ای در قم با هم دیدار می‌کنند اما تکلیف ۲ تیم برتر و راه یافته به لیگ برتر بدمینتون بانوان پس از برگزاری دور برگشت این مرحله مشخص خواهد شد.

تیم بدمینتون بانوان قم به عنوان میزبان این مسابقات تیم‌های فراز شیراز، مهر و ماه تهران و نماینده تبریز را در پیش رو دارد که مسابقات خود را در دور رفت به ترتیب برابر تیم‌های تبریز، فراز شیراز و مهر و ماه تهران برگزار می‌کند.

نماینده هندبال قم در لیگ دسته اول کشور بدون حامی شد

حامی مالی نماینده هندبال قم در فصل ۱۳۹۸ لیگ دسته اول مردان ایران در آستانه شروع این مسابقات به طور ناگهانی از پشتیبانی نماینده قم کناره‌گیری کرد تا اهالی این رشته را غافلگیر کند.تیم هندبال مهراز قم قرار بود نماینده قم در لیگ دسته اول هندبال کشور باشد اما در آستانه آغاز این رقابت ها در اتفاقی ناباورانه، حامی مالی این تیم از ادامه حمایت مالی از این تیم دسته اولی انصراف داده است.

این در حالی است که تیم هندبال مهراز چند ماهی است که تمرینات خود را سازماندهی کرده و حتی چند بازیکن غیر بومی نیز استخدام کرده بود اما در حالی که لیگ دسته اول به زودی آغاز می شود حامی مالی این تیم اعلام کرده است که دیگر نمی تواند پولی برای هندبال هزینه کند.

برچسب‌ها فدراسیون شطرنج لیگ برتر توکیو قم مجمع انتخاباتی امیر مهدی زاده تیم بسکتبال شیمیدر بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج لیگ برتر توکیو قم مجمع انتخاباتی امیر مهدی زاده تیم بسکتبال شیمیدر بهرام سرمست فدراسیون شطرنج لیگ برتر توکیو قم مجمع انتخاباتی امیر مهدی زاده تیم بسکتبال شیمیدر بهرام سرمست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت رسمی حسن یزدانی به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای 5 لغایت 17 اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهیدحاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

نکته جالب در لیست اعلام شده جدید که البته نفرات زیادی را در هر وزن به خود دیده، وجود نام حسن یزدانی است. پرمدال ترین کشتی‌گیر تاریخ ایران با 9 مدال جهانی و المپیک بعد از حدود 6 ماه دوری از تیم ملی به دلیل عمل جراحی کتف، حالا دوباره به اردو دعوت شده تا بتواند خود را برای المپیک 2024 پاریس آماده کند.

باید دید کادرفنی بعد از مشاهده وضعیت تمرینات یزدانی، او را به چه تورنمنت و برای رقابت با حریفانی آماده می‌کنند. 

 

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) مهدی ویسی (مازندران) میلاد والی‌زاده (مازندران)
61 کیلوگرم: یاسین رضایی (مازندران) رضا مومنی (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)
65 کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) عباس ابراهیم‌زاده (مازندران) آرمین حبیب‌زاده (مازندران)
70 کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) ابراهیم الهی (مازندران)
74 کیلوگرم: یونس امامی (تهران) حسین محمدآقایی (البرز) امیرحسین حسینی (تهران)
79 کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران)
86 کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) هادی وفایی‌پور (همدان)
92 کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) مبین عظیمی (کردستان)
97 کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران) کامران قاسم‌پور (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان)
125 کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) رضا چراغی (مازندران) مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)
سرمربی: محسن کاوه
مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – رضا افضلی – اباذر اسلامی- مهدی قاسمی‌جو
مربی بدنساز: عباس خدایاری
ماساژور: سجاد امیری
روانشناس: دکتر خسرو حمزه
سرپرست: علی روحی

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی، برای کاراته کای استان همدان
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • بازگشت رسمی حسن یزدانی به تیم ملی
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی