Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران از شرایط امروز استان به خوبی استقبال کرده‌اند، گفت: اولویت استان حمایت از فعالیت‌های اقتصادی است.

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی صادقی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان  خراسان رضوی که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز با محوریت استاندار و نماینده ولی فقیه، هماهنگی خوبی را نسبت به گذشته در خراسان رضوی شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
وی با اشاره به اینکه همه ادارات استان و سازمان‌ها در شکل‌گیری این هماهنگی نقش‌آفرین هستند، افزود: اولویت خراسان رضوی حمایت از فعالیت‌های اقتصادی است.
رئیس دادگستری خراسان رضوی تصریح کرد: طی این فرآیند سرمایه‌گذاران تاکنون به خوبی از شرایط استقبال کرده‌اند، از طرفی ضمن همکاری سازنده ادارات و سازمان‌ها، مردم شرایط امروز استان را خوب درک کرده‌اند.
صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط مطلوب گروه شرکت‌های پدیده، خاطرنشان کرد: بحث پیرامون پدیده را که یک مشکل کشوری بود بدون هیچ گونه استفاده از منابع دولتی حل کردیم، در این راستا با تاکید ریاست قوه رای پرونده صادر شد و با همدلی امروز در استان امیدواریم قدم خوبی برای سهامداران این مجموعه برداشته شود.
وی ادامه داد: طبق گزارش‌های دریافتی، بیش از آنچه که تصور می‌کردیم شرایط خوبی به نفع سهامداران در حال رقم خوردن است.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: همه گروه‌ها و احزاب اگر بخواهند با محوریت انقلاب، رهبری و مردم فعالیت کنند، ما آن‌ها را حمایت می‌کنیم و فضا در اختیارشان قرار می‌دهیم؛ از آن طرف اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد جوسازی کند و با شیطنت آرامش استان را مخدوش کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی گفت:  ۵۳ طرح اقتصادی به ارزش سرمایه‌گذاری ۹۷ همت در استان وجود دارد که طبق برنامه‌ریزی مدیریت استان تا پایان دولت باید به اتمام برسد.

یعقوبعلی نظری در نشست با فرمانداران استان در استانداری افزود: فهرستی از طرح‌های اقتصادی، عمرانی و کوچک مقیاس هدف شناسایی و در دستور کار شهرستان‌ها قرار بگیرد تا در پایان دولت تمام شود.

وی خطاب به فرمانداران حاضر در این مراسم گفت: از طرح‌های خردی که به ظاهر کوچک مقیاس به نظر می‌رسند، اما گره مهمی از زندگی مردم باز می‌کنند، نباید غافل شد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به آخرین وضع نهضت ملی مسکن در استان گفت: در بیشتر شهرستان‌های استان مشکلی در زمینه زمین وجود ندارد و اصرار بر این است؛ ماموریت نهضت ملی مسکن با جدیت در مجموع استان دنبال شود.

نظری افزود: برنامه ریزی‌ها در حوزه نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها اگر درست انجام شود، تا پایان سال این موضوع به نتایج خوبی خواهد رسید.

وی افزود: در سفر‌های شهرستانی بازدید از طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی از جمله نهضت ملی مسکن در دستور کار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • نمایندگان صدای واحد اولویت های عمرانی خراسان رضوی باشند
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • میکرو بلاگر‌های اقتصادی در کمین جیب مردم
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی