Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیر برنامه ایرانی سرمربی تیم ملی فوتبال عراق شایعات مطرح شده مبنی بر احتمال برکناری موکلش را تکذیب کرد.

به گزارش فارس، روز گذشته یک رسانه عراقی مدعی شد که سرکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور به خاطر ناکامی در مسابقات کشورهای عربی و حذف در مرحله نیمه نهایی بوسیله بحرین در آستانه برکناری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بهروز دژبود، مدیر برنامه ایرانی کاتانچ تمام این شایعات را تکذیب کرد و گفت: فقط برای اطلاع می‌گویم، تمام اخبار مبنی بر برکناری یا استعفای آقای کاتانچ صحت ندارد. تمام این شایعات را تکذیب می‌کنیم و به قراردادمان با فدراسیون فوتبال عراق پایبند هستیم.

عراق یکی از رقبای ایران در انتخابی جام جهانی 2022 است. تیم ملی کشورمان اکنون در این رقابت ها با کسب 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. عراق و بحرین نیز به ترتیب با 11 و 9 امتیاز بالاتر از تیم ملی کشورمان قرار دارند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق حریم هوایی خود را بست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر حمل‌ونقل  عراق شنبه شب از بسته شدن حریم هوایی و توقف پرواز در آسمان این کشور خبر داد.

این تصمیم بعد از رؤیت پهپادهای ایرانی در آسمان عراق گرفته شده است. سه تن از مقامات امنیتی عراقی در گفت‌وگو با الجزیره و رویترز مشاهده پهپادهای ایرانی بر فراز اسمان عراق را تأیید کردند.

دولت اردن نیز همزمان با انتشار گزارش‌هایی از شروع عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل، حریم خود را بست و پروازها را کلاً کنسل کرد.

شبکه12 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد از ساعت 1 بامداد حریم هوایی در اراضی اشغالی بسته خواهد شد. بر اساس اعلام این رسانه فرودگاه بن گوریون تل‌آویو امشب به مدت 3 ساعت تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها