Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نعمتی نوازنده کم شنوا و چیره دست ویلن درحالی از انتشار قطعه‌ای ریتمیک در شب یلدا و ساخت موزیک ویدیو قطعه ماه عسل با حضور بازیگران شناخته شده کشور خبر داد که درحال مذاکره برای همکاری با یک موزیسین بین المللی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «علی نعمتی» از شاگران استادان اسدالله ملک و پرویز یاحقی درباره فعالیت تازه خود در عرصه موسیقی گفت: یکی از کارهای قدیمی و خاطره انگیز از آثار جهانبخش پازوکی با نام «مست» که فضایی شاد و ریتمیک دارد را برای شب یلدا آماده کرده‌ام که توسط سید بهنام ابطحی تنظیم مجدد شده است و نوازندگانی همچون میثم مروستی، پدرام فریوسفی، نیلوفر محبی، مسعود خادم، مرتضی عابدی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در آن به هنرنمایی پرداخته‌اند و من سلوی ویولن را در این اثر نواخته‌ام.

این نوازنده ویولن همچنین از همکاری با خوانندگان عرصه موسیقی خبر داد و افزود: به شخصه کم پیش می‌آید با خوانندگان به‌عنوان نوازنده همکاری داشته باشم اما بنا بر دوستی با برخی از این عزیزان همکاری کرده ام که قطعه «به جز خودت» با صدای علی خدابنده لو با نوازندگی ویلن من منتشر شد. همچنین همکاری با سینا سرلک به‌عنوان نوازنده ویولن در قطعه «سراب» داشته ام که به زودی در فضای رسمی موسیقی کشور به انتشار خواهد رسید.

نعمتی همچنین درباره تولید و انتشار موزیک ویدیو قطعه «ماه عسل» خود توضیح داد: قطعه «ماه عسل» که پیش تر در قالب موسیقی متن برنامه پرطرفدار ماه عسل و برنامه سال تحویل «سه ستاره» با اجرای احسان علیخانی به گوش مخاطبان رسیده و در آلبوم شخصی من با نام «جادوی نقره ای» قرار گرفته بود؛ قرار است به صورت موزیک ویدیو با حضور بازیگران شناخته شده ایران منتشر شود که اکنون درحال تولید آن هستیم و با ساختار داستانی به تصویر کشیده خواهد شد.

وی در ادامه از همکاری خود با چند پروژه سینمایی خبر داد و بیان کرد: در چند پروژه سینمایی به عنوان سولیست ویولن در موسیقی متن فیلم و تیتراژ پایانی همکاری کرده ام که این فیلم ها قرار است در جشنواره فیلم فجر اکران شود.

نعمتی درپایان درباره مذاکره و همکاری با موزیسین های بین المللی گفت: از طریق مدیربرنامه‌هایم با چند موزیسین و دی جی بین المللی مذاکره کرده ام و قرار است کارهایی تمام الکترونیک با تمپویی بالا تولید کنیم که سولوی ویلون بار کلام را بر دوش می‌کشد و این همکاری در قالب تک آهنگ و موزیک ویدیو منتشر می‌شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد انتخابات مجلس خطبه های نماز جمعه نماز جمعه مجلس شورای اسلامی روز دانشجو خطبه نماز جمعه استان بوشهر علی نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور جنجالی رپر دنیای موسیقی زیرزمینی در صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پشت صحنه کلیپ نوروزی بازیگران زن ایرانی / میکاپ سنگین مریم مومن و یکتا ناصر( فیلم)
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش | از خاک حاصلخیز صحنه سنگلج
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • قصه مناجات هایی برخاسته از ادبیات کلاسیک/ «سر عشق» را بشنوید
  • معرفی بازیگران «و تو هم برنگشتی»/ اولین حضور شمس‌لنگرودی در تئاتر
  • تصاویر جدیدی که آنا نعمتی از خودش منتشر کرد
  • آواز سه نسل خوانندگی در «شهر مناجات»/ با این آلبوم آرام می‌گیرید
  • (ویدئو) حضور جنجالی رپر دنیای موسیقی زیرزمینی در صداوسیما