Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری ضمن گراميداشت سالگرد حماسه ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، روز دانشجو را به جامعه علمي و دانشگاهي کشور به خصوص دانشجويان عزيز تبريک گفت.

او گفت: ۱۶ آذر یادآور  پایمردی و رشادت هاي دانشجوياني است که فرياد ضد استکباري ملت ايران را به گوش جهانيان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی افزود: دانشجویان شانزدهم آذر با شهادت خود به جهانیان فهماندند؛ ایرانیان از هر قشري در برابر استعمار، استکبار و دخالت بيگانگان همچون سروي استواري ايستاده اند و براي استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نيز هستند.

او اظهار داشت: امید است در شرایط کنونی نیز تک تک اعضاء جامعه علمي کشور بويژه قشر دانشجو با حضور هشيارانه در عرصه هاي مختلف و با تلاش در راستاي پيشبرد اهداف مقدس جمهوري اسلامي ايران ، کشور عزيزمان را در رسيدن به جايگاه واقعيش ياري نمايند.

شیرانی ادامه داد: بدون شک دانشجويان با بهره گيري از ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود مي توانند با تبديل نمودن تهديدها به فرصت، موجبات پيشرفت همه جانبه کشور را فراهم نمايند.

او در ادامه: توفیقات روزافزون دانشجویان عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ويژه در عرصه فعاليت‌هاي علمي، پژوهشي، فرهنگي و اجتماعي از خداوند متعال مسالت نمود .

شیرانی در پایان نیز ضمن تقدیر از زحمات تمامی اساتيد، اعضاي هيئت علمي، مديران گروه هاي آموزشي، کارشناسان و کارکنان فعال در حوزه آموزش براي اين عزيزان آرزوي صحت و سلامتي نمود.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز دانشجو اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان
  • رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد