Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@20:50:14 GMT

آبی به رنگ آسمان/پرسپولیس پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۴۷۱۰

آبی به رنگ آسمان/پرسپولیس پیدا شد

پرسپولیس بعد از مدت‌ها یک نمایش دلچسب برای هواداران خود کنار گذاشت نمایشی که خیلی آن را اولین نمایش آرژانتینی پرسپولیس می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروزی پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن، برد استقلال در مصاف با پدیده و ادامه درخشش شیخ دیاباته مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱۶ آذر- بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"خبر ورزشی" با عنوان "پرسپولیس پیدا شد"از عملکرد خوب پرسپولیس در مقابل ذوب آهن و زدن سه گل این تیم در این مصاف نوشت، گل‌هایی که پرسپولیس را دوباره به جمع مدعیان برگرداند و تیم کالدرون را امیدوار تر از همیشه کرد.


"هدف" با عنوان "آبی به رنگ آسمان" از تدوام روزهای خوب استرا و استقلال نوشت، روندی که در آن مثلث استرا قائدی و دیاباته نقش اول را بازی می‌کنند و در آخرین نمایش پدیده قدرتمند را در آزادی به زانو در آوردند.


"گل"، "شش انشگتی" را به عنوان اول خود بدل کرده است که به ادامه درخشش‌های شیخ دیاباته و زدن ششمین گل او اشاره دارد، گلی که او را به رده دوم جدول گلزنان و در آستانه شهریار مغانلو قرار داد.


"تایید صحبت‌های علی کریمی در برنامه نود" عنوان"ایران ورزشی" در خصوص تأیید اظهارات جنجالی علی کریمی در برنامه نود است گفته‌هایی که ابتدا منجر به محکوم شدن علی کریمی و جریمه مالی او شد اما روز گذشته در دادگاه تجدید نظر به آن صحه گذاشته شد.


یکی از انتقاداتی همواره به گابریل کالدرون می‌شود ترکیب ثابت نداشتن او است، اما حال سرمربی پرسپولیس آن را یک برنامه برای پیروزی می‌داند، "ابرار ورزشی" با عنوان"رسانه‌ها فکر می‌کنند باید ترکیب پرسپولیس ثابت باشد"از گفته‌های کالدرون در این خصوص نوشت.


"پیروزی" با عنوان "تاراج" از سرمایه عظیم صرف شده برای ویلموتس و اخراج شدن او بعد از چند ماه نوشت، این روزنامه با رنگی کردن اسم تاج در این کلمه رییس فدراسیون فوتبال را مقصر اصلی قرارداد با ویلموتس می‌داند.

کد خبر 399862

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه گل روزنامه خبر ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.
مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • برنامه آمریکا برای ساخت بلندترین آسمان‌خراش/ عکس
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال